Skip to main content

Sinds een week blijft sonos steeds zelfde nummer spelen. Heb alles al gereset maar helpt niet. Als ik via spotify een album speel doet hij het wel gewoon, maar ga ik via sonos naar spotify blijft hij het nummer herhalen. Gelukkig gaat het via spotify wel goed, maar kunnen we muziek maar in 1 kamer afspelen. De nieuwe sonos app blijft drama, Hopelijk komt dit door al de updates die ze doorvoeren en herstellen ze dit ook snel. 
ik vind de app nog steeds geen verbetering. Albums zoeken om als alarm te zetten zijn ook dramatisch om te vinden. De oude app was veel overzichtelijker en praktischer. We zullen het er mee moeten doen 🥲

Heb je niet per ongeluk het nummer op repeat gezet?

Thx voor de tip, ben weer in de app gegaan en zag idd dat er iets aangevinkt stond, heb dat uitgezet en gelukkig probleem opgelost  (hoop ik). Maar blijf app waardeloos vinden 😅

@Corina Wat me opvalt is dat je in het eerste bericht zegt dat je “alles al gereset” hebt. Met een reset wordt meestal het terugzetten naar de fabrieksinstellingen bedoeld. Bij Sonos is dat best een werkje, wat je alleen moet doen als het echt niet anders kan - het liefst na contact met Sonos zelf. Zeker omdat je probleem door je actie niet verdwenen is lijkt het alsof je geen reset, maar een reboot hebt gedaan - een herstart dus: de stekker eruit en er even later weer in?

Ik zei idd reset, maar ik heb idd de stekker er uit getrokken 😉

Reageer