sony ps-lx310bt koppelen met Sonos Era100

  • 5 January 2024
  • 10 reacties
  • 310 Bekeken

Ik heb nieuwe platenspeler Sony Ps-lx310b . De Bluetooth koppeling naar de sonos ERA100 lukt wel maar toch heb ik geen geluid uit de Sonos. 
volgens mijn Sonos app is de koppeling in orde, toch is er geen geluid.

Ik las op de hulppagina dat platenspeler ingebouwde voorversterker moet hebben, en dat heeft de Sony ook dus dat is het probleem niet. 
Iemand raad?


10 Reacties

Reputatie 7

Op dit moment is er een storing met de bluetooth-verbinding van sommige Sonos-apparaten, zie https://en.community.sonos.com/components-and-architectural-228999/issues-with-sound-to-my-sony-bluetooth-turntable-since-upgrading-to-version-15-10-6887176?tid=6887176&fid=228999

De voorversterker wordt alleen gebruikt als je de platenspeler bedraad aansluit - daar heb je dan wel de Sonos USB-C adapter voor nodig.

Ik heb precies hetzelfde en dit komt door een recente update van sonos. Het heeft 2 maand prima gewerkt maar sinds de update dit zelfde probleem 

Ook ik heb hetzelfde. Meerdere keren gebeld met Sonos. Er wordt gewerkt aan een oplossing en er komt een update. Heel vervelend want het werkte prima. Nu gebruik ik tijdelijk een andere Bluetooth speaker van een ander merk maar niet zo goed als de Era. Hoop dat er snel een oplossing komt. 

Inderdaad zeer vervelend daar ik speciaal de era100 heb aangeschaft om te kunnen pairen met mijn platenspeler.. Is er al enigszins een verwachte datum voor de update?

Reputatie 7

Nee.

Bij mij gaven ze aan dat ze verwachten deze maand nog met een update te komen. Ook ik heb de Era100 speciaal aangeschaft voor de BT koppeling met mijn platenspeler. 

Bij mij is het probleem opgelost 😃

Reputatie 7

Softwareversie 16.0 zou de oplossing moeten bieden.

Ik heb nog eens geprobeerd maar nog steeds niets🙁

 

Wanneer zou die software versie 16.0 live zijn?

Reputatie 7

Al twee weken.

Reageer