Beantwoord
Sonos valt steeds uit
Muziek stopt herhaaldelijk. Spotify verspringt.
Wij hebben al meerdere jaren 4 Play1, een Sub en een Playbar. Sinds enkele weken stopt de muziek en/of radio herhaaldelijk. Muziek op Spotify stopt en verspringt. Wij hebben dit probleem nooit eerder gehad. Zie op het forum dat meerdere mensen recent hetzelfde probleem hebben. Is er wat gewijzigd?
Wij hebben al meerdere jaren 4 Play1, een Sub en een Playbar. Sinds enkele weken stopt de muziek en/of radio herhaaldelijk. Muziek op Spotify stopt en verspringt. Wij hebben dit probleem nooit eerder gehad. Zie op het forum dat meerdere mensen recent hetzelfde probleem hebben. Is er wat gewijzigd?
Beste antwoord door Frank N
Dank je voor de diagnose, ik zie dat de speaker draadloos moet verbinden met een Extra WiFi punt van Ziggo. Echter krijgt de speaker een veel te zwak signaal om goed mee te werken.
Het signaal UPC245210913 is veel sterker dus ik raad je aan om de speaker daarmee te verbinden. Dit doe je door eerst de speaker met een netwerkkabel aan te sluiten op de Ziggo router.
Volg dan de volgende stappen (op tablet of telefoon): 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Draadloze installatie'
Bekijk origineelHet signaal UPC245210913 is veel sterker dus ik raad je aan om de speaker daarmee te verbinden. Dit doe je door eerst de speaker met een netwerkkabel aan te sluiten op de Ziggo router.
Volg dan de volgende stappen (op tablet of telefoon): 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Draadloze installatie'
Toon eerste bericht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.