Beantwoord

Sonos Port valt telkens uit en herstart

  • 17 December 2023
  • 12 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 2

Als vervanging van de Connect een Port gekocht. Installatie verliep soepel en binnen een paar minuten had ik alles weer draaiend. 
Alleen valt telkens, na drie of vier nummers, de port uit. Het lampje gaat uit, knippert en de Port herstart. Via de Sonos app is de Port even niet bereikbaar maar na herstart weer wel. Alle gegevens zijn gelijk gebleven behalve dat de muziek (wat ik aan het luisteren was) blanco is. 
 

De Port is draadloos verbonden. 

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

icon

Beste antwoord door 106rallye 17 December 2023, 19:49

Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 7

Lijkt een technisch defect. Eens bellen met Sonos?

Badge

hebben de meeste mensen goede gemiddeld of slechte ervaringen met sonos port ,geschikt voor s2?

t kastje wel prijzig, omdat het alleen streamt 449 eur en updates enzo, geen beleving zoals bij sonos one 2e gen. 

Reputatie 7

Ik heb een Connect (Gen 2) en die bevalt prima, al gebruik ik hem niet zo heel vaak. Als je de Port alleen gaat gebruiken om het geluid van je platenspeler het Sonos systeem in te krijgen, is een Era 100 me de Sonos adapter de goedkopere optie.

Badge

Ik nog mooie oude marantz installatie met elac boxen en een bult cd's.

Ik weet niet hoelang versterker en cd speler nog  meegaat. Ook flinke tijd niet gebruikt

Platen en platenspeler daar kaan ik niet mee werken.

Ik heb topic gestart over reclamevrij tunein pro, misschien ooit moeite waard, geschreven naarTunein ďat het nog niet werkt. Ik heb meer tijd dam geld, slim uitgeven voor Happinez (lebbis, youtube geniaal hoe geluksdag wordt gefile3rd

Reputatie 4
Badge +3

Ik nog mooie oude marantz installatie met elac boxen en een bult cd's.

Ik weet niet hoelang versterker en cd speler nog  meegaat. Ook flinke tijd niet gebruikt

Platen en platenspeler daar kaan ik niet mee werken.

Ik heb topic gestart over reclamevrij tunein pro, misschien ooit moeite waard, geschreven naarTunein ďat het nog niet werkt. Ik heb meer tijd dam geld, slim uitgeven voor Happinez (lebbis, youtube geniaal hoe geluksdag wordt gefile3rd

Wat is uw vraag?

Badge

 

Sorry  port voor sonos s2 moeite waard of niiet?

Graag reacties  mits beschaafd alles welkom

Reputatie 4
Badge +3

 

Sorry  port voor sonos s2 moeite waard of niiet?

Ja, zeker de moeite waard.

Reputatie 7

Wat wil je met een Port dan?

Badge

Oude marantz  elac installatie op aanslüiten

Reputatie 7

Het is een beetje kort allemaal. Ik neem aan dat je er iets mee af wilt spelen? Maar wil je ook geluid dat van de CD-speler naar andere Sonos speakers brengen? Want voor alleen Spotify is een Port misschien wat duur…..

Badge

Spotify  een radiodiensten en sraeming diensten via sonos connected met kabel aan marantzversterker dan afspelen over aangesloten elac boxen. Dat is 't idee. 2 andere kamers 2 sonos one per kamer.

Genoemde stereo installatie staat in woonkamer met cd's, nooit weggedaan.

Ik wilde er geen eindeloos verhaal van maken. Is alles duidelijk genoeg zo?

Ik waardeer je inzet

Reputatie 7

Dat gaat prima lukken. Afhankelijk van je versterker zou er iets verschil in timing kunnen ontstaan als je de Port via de Marantz laat afspelen en dan "groepeert” met je andere speakers. Het gevaar dat je hier echt last van hebt is niet zo groot omdat de andere Sonos devices in een andere ruimte staan.

Mocht je Marantz ook een uitgang hebben, dan kun je zelfs geluid van de Marantz via de Port op je Sonos-speakers weergeven - dat geeft dan sowieso 70ms vertraging op de andere speakers, wat ook niet erg hoeft te zijn.

Reageer