Vraag

sonos Play 3 werkt niet

  • 3 December 2022
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

Van een op andere moment geen teken van leven meer. Led lampje werkt niet meer en heb andere stopcontact gebruikt en andere voedingskabel van andere sonos 3. Hij is niet van gisteren, maar staat al die jaren onkwetsbaar, schadevrij op een kast. Je zou zeggen dat een dit niet zomaar kan gebeuren, maar het is wel gebeurt.. What to do?


9 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Maandag even bellen met Sonos

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @wirejos 

 

Zoals @Erooij aangeeft is het in dit geval een goed idee om even telefonisch contact met ons op te nemen. 

Mocht het inderdaad zo zijn dat de speaker volledig defect is dan kunnen we eventueel de speaker als defect aanmelden zodat je een kortingscode ontvangt om eventueel een andere speaker aan te schaffen. 

inmiddels gebeld en alles afgehandeld.

Reputatie 5
Badge +3

Wat was het probleem ?

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag @wirejos 

 

Zoals @Erooij aangeeft is het in dit geval een goed idee om even telefonisch contact met ons op te nemen. 

Mocht het inderdaad zo zijn dat de speaker volledig defect is dan kunnen we eventueel de speaker als defect aanmelden zodat je een kortingscode ontvangt om eventueel een andere speaker aan te schaffen. 

Ik ben wel benieuwd wat in voorkomend geval het alternatief is, immers, de Play 3 wordt niet meer aangeboden, helaas overigens?

Advies?

Reputatie 7
Badge +3

@Jimgubbel Heb je ook problemen dan? Zo ja morgen even bellen. Dan weet je het.

Anders wachten of @wirejos nog reageert op de vraag van @Ronald22 .

Reputatie 2
Badge +1

@Jimgubbel Heb je ook problemen dan? Zo ja morgen even bellen. Dan weet je het.

Anders wachten of @wirejos nog reageert op de vraag van @Ronald22 .

Nee, (gelukkig) geen probleem. Ik hoop echter niet dat mijn Play’s 3 (2 stuks) ooit defect gaan, er is immers geen opvolger.
Ik was nieuwsgierig wat Sonos dan als alternatief zou adviseren, een Play One, Five of wellicht zelfs de Move!?

Reputatie 5
Badge +3

Wat natuurlijk ook nog kan dat ze speaker van @wirejos gewoon weer werkt en er een ander probleem was

Reputatie 7
Badge +3

Zeker. Mijn vermoeden is overigens dat Sonos nog wel wat (refurbished) 3’s op de plank heeft. Zelf ooit een probleem met Hue downfire lampen gehad die al lang niet leverbaar meer waren en dat is keurig opgelost door Philips met een niet meer leverbaar exemplaar.

Reageer