Vraag

sonos play 3 kan niet verbinden

  • 5 June 2024
  • 7 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb een bestaad netwerk waaraan meerdere sonos boxen zijn gekoppeld. Nu doet ineems de play 3 box het niet meer. Stekker uit stopcontact gehaald en er weer in met play/pauze knop ingedrukt. Oranje lampje blijft knipperen. Als ik de box dan ga toevoegem in de app kan ie op een gegeven moment de audiocode niet verifieren. Geen idee wat nu te doen??


7 Reacties

Reputatie 7

Eens bellen met Sonos. Ze hebben het op het moment wel druk……

Ik heb preciea het zelfde probleem, heb mij wifi wachtwoord verandert maar krijg sonos niet meer aam de praat, heb ze allemaal gereset en als ik ze wil toevoegen vind de app ze wel maar zodra de audiocode wordt afgespeeld vind mijn telefoon hem niet (s24+) vrij nieuw. Als dat na 2x niet lukt kan je de optie handmatig toevoegen klikken maar dan loopt de app vast.…

Heb dit al 5 x geprobeert maar niks helpt , router opnieuw opgestart , sonos app opnieuw geinstalleerd.

De sonos boxen allemaal opnieuw opgestart en gereset maar niks werkt

Ben op moment van schrijven aan het bellen met sonos maar 35 min wachtrij... iemand een idee ?

Heb ze nu 2x gesproken…niets werkt. Ethernetkabel inpluggen werd nog gezegd maar dan kan ik niet eens verbinding maken…

ik heb geen idee meer

Reputatie 7

Ik heb echt nooit gehoord van een “audiocode”. Zoals in een ander topic gezegd: al eens een ander telefoon geprobeerd?

106rallye 

Dit is als je wilt verbinden maakt je box een geluid (audiocode) die je telefoon oppakt om verbinding te maken met je telefoon zodat je de wifi kan instellen op je sonos box.

 

 

Paus pit heb jij toevallig een samsung s24+ ?

Nee, een iphone! 
maar update: na nog een paar keer hetzelfde riedeltje is het gelukt! 
het werkt weer.

maar de app is na declaatste update nog steeds een drama..maar da’s een ander topic.

Reageer