Skip to main content
Vraag

Sonos One moet updaten maar lukt niet

  • 10 May 2024
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Na lange tijd mijn Sonos One weer eens uit de kast gehaald. App geïnstalleerd, reset gedaan op de Sonos One om een schone installatie te doen. Nu geeft de app aan dat er een update gedaan moet worden. Dit gaat tot ongeveer 75% en dan stopt het. Lampje op de One knippert eerst groen bij de update, maar wordt rood na een tijd. Volgens mij gaat hij gewoon op standby, uit dus. Update duurt dan ook heel lang, terwijl de app aangeeft dat het enkele minuten duurt (eerste keer zeker een uur met rust gelaten, maar nadat er volgens mij niets meer gebeurde de app uitgezet en opnieuw geprobeerd).

Als ik weer update geeft ie eerst foutcode 1011, daarna begint het updaten wel als je het nog een keer probeert, maar blijft het hangen op ongeveer 75%. 

Geprobeerd om de One via utp aan te sluiten, maar dan geeft de app aan dat de utp kabel niet aangesloten mag zijn voor deze update.

Iemand enig idee hoe ik deze One weer werkend krijg?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Ik zou eens bellen met Sonos. Aansluiten met kabel zou mijn oplossing geweest zijn, maar dat lukt dus niet.

Dank 106rallye, maar guess what: na vier keer mislukt updaten schreef ik mijn bericht hier, toen nog een keer geprobeerd en voila, het werkt.

Mysterie….