Skip to main content
Vraag

sonos one kan niet updaten


Heb een nieuwe Sonos one gekocht. Het koppelen gaat goed maar kan hem niet updaten foutcode 1002.

ik heb alles al geprobeerd maar zonder succes 

nu kan ik hem niet gebruiken. Ik heb gisteren 1 uur en 19 minuten in de wacht gezeten tijdens het bellen maar ik krijg geen contact,

hoe nu verder

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7

Wat is “alles"? Ook al bedraad aangesloten gehad?

Badge

Sonos blijkt een waardeloos systeem. De 2 Syfonisk speakers die ik al had gekocht en niet werken gaan retour Ikea. De geplande Beam en de Era 100 voor de badkamer die ik zou gaan aanschaffen dit weekend gaan er ook niet meer komen. Ga op zoek naar een ander systeem wat wel werkend is te krijgen. Heb maar weer mijn Google Nest Hub aan de soundbar gekoppeld zodat er muziek is in huis.

Heb telefonisch contact gehad met Sonos en mijn systeem werkt nu perfect 

Ik heb alles via een netwerkkabel aangesloten.

de app is wel even wennen gaat zeker niet vlekkeloos 

Badge +1

We hadden bezoek … gewoon even muziek spelen over verschillende luidsprekers … grote ramp !!! Onderbrekingen, speelt niet wat ik kies, speelt wat ik niet kies ! Link met Spotify waardeloos ! Ik geef Sonos juni nog en dan stop ik ermee .. te erg voor woorden ! 

Reputatie 6
Badge +3

Sonos blijkt een waardeloos systeem. De 2 Syfonisk speakers die ik al had gekocht en niet werken gaan retour Ikea. De geplande Beam en de Era 100 voor de badkamer die ik zou gaan aanschaffen dit weekend gaan er ook niet meer komen. Ga op zoek naar een ander systeem wat wel werkend is te krijgen. Heb maar weer mijn Google Nest Hub aan de soundbar gekoppeld zodat er muziek is in huis.

Je had een jaar geleden toch alles al bedraad aangesloten en dat werkte toen prima...

Ik kan niet ander zeggen dat mijn systeem bedraad goed werkt, alleen de update heeft niet veel goeds gedaan.

vandaag contact gehad met Sonos en er komt nog een update aan. Ze hebben zeer veel klanten 

Badge +1

Sorry, maar ik gebruik het al jaren draadloos ! Ging tot nu toe prima maar nu niet meer ! Bedraad is ok maar draadloos is de toekomst ! 

Ik was aan het verbouwen en had de mogelijkheid om overal netwerk te plaatsen 

Badge +1

Dat begrijp ik !

Maar het systeem moet draadloos ook perfect werken.

ik heb 1 Sonos one in de keuken draadloos aangesloten en die werkt NOG prima