Ik wil een derde sonos one toevoegen aan mijn bestaande kamer beam sub mini en 2 sonos one als surround paar.
nu heb ik de derde sonos one installatie gedaan maar staat nu in woonkamer 2 maar ik krijg hem niet in de bestaande woonkamer?
Ik wil een derde sonos one toevoegen aan mijn bestaande kamer beam sub mini en 2 sonos one als surround paar.
nu heb ik de derde sonos one installatie gedaan maar staat nu in woonkamer 2 maar ik krijg hem niet in de bestaande woonkamer?
De speakers komen altijd in “losse kamers” te staan, een surroundopstelling wordt gezien als 1 kamer.
Wat je vervolgens kunt doen is de 2 kamers groeperen.
Een “kamer” in Sonos is een vastgestelde set van surround- of stereospeakers. Je kunt in Sonos geen drie surroundspeakers hebben (eigenlijk nergens trouwens) en dus kan de extra speaker niet in de surround-kamer. Groeperen kan inderdaad prima. Je weet dat je de naam van de kamer aan kunt passen, dus in plaats van Woonkamer 2, dressoir bijvoorbeeld?
Dank jullie voor de reactie maar ik had inderdaad gelezen van dat groeperen maar als ik naar instellingen ga dan is dat groeperen licht gearceerd en klik je daar op dan krijg je een melding deze functie is beschikbaar op 3 of meerdere kamers en verder kom ik niet
Tevens als ik bv radio luistert zie ik ook alleen mijn bestaande woonkamer en niet zoals u beschrijft dressoir er bij staan
Dankjewel inderdaad heb hem toegevoegd via het linkje morgen even trueplay uitvoeren klonk een beetje hol maar nogmaals dank.
Is het ook nog mogelijk om de audio muziek afspelen op volledig te krijgen bij dressoir
dit kan ik wel selecteren bij de de woonkamer?
Volledig wordt alleen gebruikt bij een surroundoplossing. Bij sfeervol ligt de nadruk op de soundbar en bij volledig worden oogde surroundspeakers gelijkwaardig erbij getrokken. Je krijgt dan in feite dubbel stereo.
Dit heeft dus geen nut bij een enkele speaker. Voor deze kan je het volume apart regelen.
Dank jullie voor de reactie maar ik had inderdaad gelezen van dat groeperen maar als ik naar instellingen ga dan is dat groeperen licht gearceerd en klik je daar op dan krijg je een melding deze functie is beschikbaar op 3 of meerdere kamers en verder kom ik niet
Zoals ook door de
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.