Beantwoord

Sone One wordt toegevoegd aan je systeem... blijft eindeloos staan.

  • 25 November 2023
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb een Sonos One speaker verplaatst van mijn huis naar dat van een vriendin (andere Sonos account dus) en tracht de speaker daar nu toe te voegen. 

Ik heb hem ondertussen wired aangesloten om alle problemen te vermijden maar na een full reset (LED eerst oranje/wit en daarna groen) detecteerd de app hem, krijg ik de audio PIN welke ook goed gaat maar daarna blijft de app eindeloos “Sons One wordt toegevoegd aan je systeem… “ tonen ?

icon

Beste antwoord door Eddy C 21 December 2023, 13:54

Bekijk origineel

3 Reacties

Ondertussen via de iPhone van m’n vriendin geprobeerd en daar lukte het wel ???

Zelf gebruik ik een iPhone 15 Pro Max, die van haar is een iPhone SE.

Badge +2

Hey @Paul Nicolay 

 

Welkom op de Sonos community en sorry voor het late antwoord.

Wel apart en tegelijkertijd ook fijn om te lezen dat het van een tweede telefoon wel gelukt is om de speaker toe te voegen. 

Ervaar je nog problemen met deze speaker of zijn deze uiteindelijk opgelost door een andere telefoon te gebruiken?

Mocht je nog problemen ervaren, dan is het handig om ook een netwerktopologie te delen sinds dit soort problemen ook netwerkgerelateerd kunnen zijn. En ik zou ook zeggen om eens contact op te nemen met onze support, ze hebben de juiste middelen tot hun beschikking om hier eens naar te kijken en, indien nodig, dieper in te duiken.

Reputatie 2

Hetzelfde probleem hier, toevoegen van een One SL aan een bestaand systeem via een iPhone 15 Pro Max kreeg ik niet voor elkaar (heb alles geprobeerd en ben heel lang bezig geweest) en via een iPhone 14 was het binnen 5 minuten gereed. Heel vreemd!

Reageer