Beantwoord

Soms plop geluidje in Era 300.



Toon eerste bericht

44 Reacties

Badge

Ja heb de radio altijd aan staan, zit nu in beide boxen.

Badge +1

Ja heb de radio altijd aan staan, zit nu in beide boxen.

Raar ik ervaar niks meer tot nu toe. Welke radio luister je?

Badge

Radio 10

Badge +1

Radio 10

Via Tuneln, sonos radio? 

Badge

Ja

Badge +1

Ja

Raar, zekerweten dat de update goed gelukt is? Je kan dit controleren door naar mijn systeem te gaan en te kijken of bij de Era300 versie 15.2.2 staat. 
 

Badge

Er staat het Sonos systeem is up to date

Reputatie 5
Badge +3

Hier ook een update gedaan bij mij staat er 15.2.1

Wat me ook opvalt dat de Era 300 op WM1 staat en de overige speakers op WM0 geen idee of dat nog verschil zou maken? 

 

 

Badge +1

Er staat het Sonos systeem is up to date

Raar dat het bij jou niet heeft geholpen

Reputatie 4
Badge +3

Wat me ook opvalt dat de Era 300 op WM1 staat en de overige speakers op WM0 geen idee of dat nog verschil zou maken? 

Dat is te begrijpen omdat de Era 300 via WiFi verbonden is en niet via Sonosnet, zoals kennelijk je andere Sponos-componenten.

Badge

Bij mij staat ook bij systeem in de ap 15.2.1 maar als je in de lijst kijk waar je hele systeem staat staat bij de Era 15.2.2

Reputatie 5
Badge +3

Bij mij staat ook bij systeem in de ap 15.2.1 maar als je in de lijst kijk waar je hele systeem staat staat bij de Era 15.2.2

Ja klopt zie ik nu ook staan hier

Reputatie 5
Badge +3

Wat me ook opvalt dat de Era 300 op WM1 staat en de overige speakers op WM0 geen idee of dat nog verschil zou maken? 

Dat is te begrijpen omdat de Era 300 via WiFi verbonden is en niet via Sonosnet, zoals kennelijk je andere Sponos-componenten.

Dat zou opzich geen kwaad kunnen toch? Wel vreemd omdat de andere speakers wel gebruik maken van mijn Sonos net. Heb mijn ARC bedraad aangesloten.

Reputatie 4
Badge +3

Dat zou opzich geen kwaad kunnen toch? Wel vreemd omdat de andere speakers wel gebruik maken van mijn Sonos net. Heb mijn ARC bedraad aangesloten.

De Era's kunnen niet draadloos met Sonosnet worden verbonden zoals andere Sonos-componenten kunnen doen. De Era's werken draadloos uitsluitend met WiFi. Als een Era bedraad wordt, verbindt hij zich wel met Sonosnet. Er is dus niets aan de hand met je Era, hij gedraagt zich zoals het hoort.

Badge

Er staat het Sonos systeem is up to date

Raar dat het bij jou niet heeft geholpen

Jou plopje nog steeds weg?, gisteren hele dag in chat gezeten uiteindelijk gebeld 1,5 uur aan de lijn. Alles opnieuw opgestart. Arc nu onbekabelt maar net weer mail gestuurd het is alleen maar erger geworden, zo'n spijt mijn One heb weggedaan daar nooit problemen mee gehad.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hier lijkt het ook opgelost, gisteren weer een tijdje muziek aan gehad en niets gehoord. Twijfel alleen of het nu was bij gebruik van Spotify of Apple Music. 

Ik heb versie 15.3 maar als ik de set activeer plopt de linkerbox altijd een keer of 4.

Daarna is dat ploppen weg

Ook als ik van tv zender switch gebeurd dit.

Altijd alleen de rechterbox.

 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Jack Klomp 

 

Dit willen wij graag verder onderzoeken wat er precies aan de hand is. 

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze collega's aan de telefoon. 

Heb dit gedaan en na een diagnose is vastgesteld dat het product vervangen gaat worden.

Bij deze is dan hopelijk het probleem opgelost. 

Hartelijk dank voor de snelle service 

Reageer