Goedemorgen, sinds de update van de nieuwe app 89.00.04-release 20240507.671125b op 7 mei loopt de trueplay-functie vast op mijn ipad 2017 ios 16.*. Via apple-taakbeheer moet ik de sonos-app uitvegen. Heeft iemand een oplossing? Via een de oude app op een andere iphone is het wel werkend. Help!
Vervelend is dit hè! Hier hetzelfde probleem. Top dat je de trueplay nog met de oude app hebt gedaan. Misschien weet jij dit. Mijn buurman heeft de app update niet gedaan. Kan ik met zijn telefoon de trueplay doen? Moet ik dan inloggen op zijn telefoon in mijn sonos account?
dag Patstr,
Trueplay is idd een essentiele functie voor een mooi en breed geluid. Ik wil niet zonder. Ik hoop dat ze het goed kunnen fixen.
Je zou nog kunnen proberen je accespoint van de stroom te halen en daarna al je devices en dan weer te starten maar dat werkte bij mij (nog) niet.
antwoord op je vraag:
Ik denk dat hij uit zijn app maar vooral uit zijn wifi-netwerk moet uitloggen met zijn iphone. Daarna moet jij inloggen op je eigen wifi met zijn iphone, mogelijk hoef je niet in de app in te loggen. Als het goed is zie je dan de config van je eigen sonos-netwerk en kun je trueplay starten.
Baat het niet dan schaadt het ook niet. Het gaat echt per netwerk.
Garantie tot de deur...;-)
Dank voor je antwoord Bert! Ik ga het idd maar eens aan de buurman vragen of ik het mag proberen. Hopelijk werkt voor ons alles spoedig weer naar behoren
Bert, ik wilde de trueplay uitvoeren met de oude bruine app op de iphone van de buurman. Na op mijn wifi en account ingelogd te zijn geeft deze app helaas aan dat dit niet meer kan en als je het wil doen de update moet uitvoeren. Dus ik moet nog even geduld hebben tot weer met de nieuwe app kan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.