Vraag

ratelend geluid play 3

  • 11 May 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

1 van mijn play 3 speakers maakt bij diepe bassen een ratelend geluid. Het lijkt van het frontje af te komen. Is dit een bekend probleem en zo ja, is er een oplossing voor?


3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Borja 

Welkom op de Sonos community!

Voor dit probleem zou ik je adviseren de speaker een keer te resetten en opnieuw te installeren. Mocht daarna het probleem terugkomen neem dan eventjes contact met onze technische support op om te kijken wat er precies gaande is op deze speaker.

Ha Dari

Bedankt  voor je antwoord. Er trilt / resoneert iets in deze speaker en dan alleen bij diepe basgeluiden. Verder is het geluid perfect. Ik heb 4 play 3 speakers in  gebruik en de overige 3 vertonen geen problemen. Ik zal de reset doen en mocht dat niet helpen, dan ga ik proberen het frontje er af te halen. Als de speaker dan nog blijft trillen dan is er vermoedelijk iets mis in de speaker en zal ik comtact opnemen met jullie technische support. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou eerst de reset doen en indien dat niet helpt even bellen met Sonos om te zien wat daaruit komt. Je kunt daarna, afhankelijk van gesprek, altijd nog proberen het frontje er af te halen.

Reageer