Vraag

Producten niet geregistreerd aan account

  • 13 May 2024
  • 9 reacties
  • 332 Bekeken

Sinds gisteren worden ineens mij Playbar (+ Sub + 2 surroundspeakers ONE) alsmede mijn Move niet meer herkend in mijn Sonos app. Ik heb deze opnieuw toegevoegd aan mijn systeem maar in de app staan deze nu als “niet geregistreerd”. Als ik dat via de app op wil lossen krijg ik een foutmelding. Er worden diverse tips gegevens: product resetten, telefoon met app resetten, router resetten. Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt. Heeft iemand een suggestie?


9 Reacties

ik heb hetzelfde probleem, de bestaande installatie werkt prima maar een Era 300 toevoegen gaat niet. Blijft op “unregistered” staan. Ook al geprobeerd om te resetten etc etc maar niets helpt. :(

 

 

Zelfde probleem hier. Gezien de postdata van bovenstaande twee berichten lijkt me het een vrij nieuwe bug? Wel &€*€( want ik kan mijn hele Sonos speaker niet meer gebruiken. Heb Sonos move. 

Reputatie 7

Even uitloggen uit de app en weer inloggen?

Uit en inloggen werkt ook niet. Nieuwe app ziet maar 1 van de 7 speakers 

Sinds kort en volgens mij na het downloaden van de nieuwe Sonos app worden mijn Playbar + Sub + 2 surroundspeakers ONE niet meer gezien (niet geregistreerd). Meerdere keren alle speakers naar fabrieksinstelling, router uit/aan gedaan maar krijg mijn systeem tot grote ergernis niet aan de praat.

Playbar is niet geregistreerd (Oplossen) werkt niet ook niet na opnieuw inloggen in de Sonos App

 

En nu?

Hier precies hetzelfde, wat een ramp dit. We hebben de nieuwe update gedaan en alles loopt in de soep, met geen mogelijkheid op te lossen. Heb de desktop app er vanaf gehaald en opnieuw geinstalleerd maar hielp ook niet. Hij blijft maar aangeven dat er producten zijn die nog niet geregistreerd zijn, maar als je dan klikt op “Registreer je producten” dan krijg ik een popup met de melding “Het Sonos systeem is up to date” , maar vervolgens gebeurt er niks en kan ik ook niks. We zijn nu al dagen zonder muziek op de zaak, wat een gedoe man, ook bij Sonos via de helpdesk is er geen doorkomen aan. Wat een mega slechte update! 

Badge

Heb 2 syfonisk speakers gekocht bij Ikea. De 1e zonder problemen geïnstalleerd. Bij de 2e ging het fout. Kan niet updaten en nu is hij niet geupdate en staat er niet geregistreerd. Maar deze 2e speaker geeft geen geluid. Is er een storing in het Sonos systeem of is de speaker gewoon kapot en moet ik ermee terug naar de winkel.

Reputatie 2

Wij hebben het uiteindelijk opgelost met de syfonisk speakers. We hadden er 4 die we aan het systeem hebben toegevoegd. Daarna wilde het systeem een update uitvoeren, en daarna vroeg het systeem om de apparaten te registreren, en daar ging het fout. We konden ze gewoon niet registeren en ook de rest van het Sonos systeem werkte niet meer of maar half. We hebben ze allemaal weer van de stroom af gehaald en daarna 1 voor 1 aangezet en opnieuw geregistreerd, dat ging wel. Toch was er bij 2 speakers geen geluid na registreren dus die moesten we opnieuw doen, toen werkte dat wel. Nu werkt alles weer maar het was een enorme kluif om het voor elkaar te krijgen, nergens documentatie, Sonos is zeer slecht te bereiken dus met recht een kansloze update van Sonos die wereldwijd veel kwaad bloed heeft gezet vermoed ik. 

Dus als ze niet willen registreren: Haal ze van de stroom af, doe er dan slechts 1 terug op de stroom en kijk of je app de speaker vindt. Die speaker eerst updaten of registeren en dan pas de rest. 

Ik ervaar dezelfde problemen, heel vervelend. Ik kan nu maar 1 box van de twee gebruiken. pfff. Bovenstaande allemaal geprobeerd maar heeft helaas geen effect! Ik krijg vanuit Sonos ook geen duidelijk verhaal. Zijn er nog andere tips?

Reageer