Skip to main content
Vraag

product toevoegen

  • 22 June 2024
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb al een aantal jaren een sonos play sl, sinds vandaag (22 juni 2024) ook een sonos arc. het installeren lukt tot aan de melding dat er een update moet worden geinstalleerd. dan krijg ik een 1001, 1011, 1002 error, een van deze. heb ze inmiddels allemaal gehad.

volgens de winkel moet ik de sonos arc via de website toevoegen en daarna kunnen bereiken in de app. helaas… ik ben ten einde raad

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Je zou het eens kunnen proberen met een andere telefoon, er zijn wat problemen met het toevoegen van nieuwe speakers 

dank Ronald, hebben we al geprobeerd. blijft hetzelfde.

 

Reputatie 7

Met name een iPhone als je nu Android gebruikt over andersom.

Ik lees ook dat als je eenmaal vastzit, je via de PC-app het systeem zou kunnen updaten en dat dat dan wel zou lukken.

Dank je. Wij hebben geen IPhone, kunnen alleen switchen tussen Android toestellen. 

Binnen de web-app zie ik geen mogelijkheid om te updaten. Na toevoeging van de arc, is deze ook daar niet zichtbaar.

 

Groet Janneke 

Ik kan wel schreeuwen. :-)

Het is gelukt!!!! Ik heb niet de web-app geinstalleerd, maar op mijn windows computer de windows sonos app geinstalleerd. Hierdoor kreeg ik de mogelijkheid om de updates te voltooien.

dank jullie wel voor de tips, waardoor ik bleef volharden.

Reputatie 7

Ik noemde ook de PC-app, niet de web app. Fijn dat het gelukt is.

Reageer