Skip to main content
Vraag

problemen met koppelen met speakers

  • 23 June 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

SInds de update van de SONOS APP kan ik mijn play 5 niet meer koppelen.

Ik heb 2 speakers play 5 en 1 beam. in de SONOS app uiteindelijk voor elkaar gekregen om 1 play 5 te installeren, de andere (beam en play 5) krijg ik niet meer verbonden. vrijwel alles al geprobeerd. 

Wie kan mij helpen.

overigens de nieuwe app vind ik tot nog toe verre van een verbetering van de oude versie.

3 Reacties

Jij bent de zoveelste al. Bijna niks valt meer normaal te regelen. Uitval, geen tot slechte AirPlay verbinding, stereo speakers vallen uit, speakers individueel kunnen uitvallen etc etc.

 

Dit moet écht door Sonos opgelost worden en jij kunt nietveel doen. Het is een drama bij dit bedrijf momenteel. De app is ook behoorlijk drukker geworden, je moet meer handelingen doen, ingewikkeld ziet het eruit. In ons geval is het afwachten maar ik vrees datis het geduld niet lang meer heb😟

Reputatie 7

Maar wat heb je dan al geprobeerd? Om te voorkomen dat je onnodige adviezen krijgt. Of heb je geen advies nodig?

Hij kan hier nogmaals niks aan doen! Sonos moet de fouten oplossen die ze hebben veroorzaakt met onnodige updates die het systeem slechter laat werken. Daarbij ook nog een brakke app en het feest is compleet😟

Reageer