Skip to main content

Ik ben voornemens om een nieuwe sonos set aan te schaffen en denk hierbij aan de Beam, Sub en evt. twee Era 100 speakers.

Nou kan ik van een kennis een Play 5 gen1 overnemen. Ik weet dat dit niet te combineren valt, maar ik vroeg me het volgende af… Als ik deze overneem, kan ik dan via het upgrade programma een 30% kortingsvoucher gebruiken voor het aanschaffen van mijn nieuwe set?

Kortom, komt die upgrade aanbieding altijd bij het registeren van een play5?

Volgens mij geldt de aanbieding alleen voor de eerste geregistreerde gebruiker. Een mogelijke oplossing zou kunnen zijn om de set door de kennis te laten aanschaffen.

Nee, de korting gaat naar de eerste die hem met die speaker claimt. Dus als de vorige gebruiker de korting nog niet heeft gebruikt, jij de speaker overneemt, hem reset en hem met de S1 app op jouw account registreert, krijg jij de korting.

Of je de korting kunt toepassen op een set weet ik dan weer niet.

Dank voor jullie reactie. Ik heb de Play 5 inmiddels overgenomen en aangesloten. Na een paar uur kwam inderdaad de upgrade mogelijkheid van 30% naar voren. Het klopt dus dat de upgrade per device geldt en dat deze wordt meegenomen naar de volgende geregistreerde gebruiker. Mooie korting verdiend dus!