Skip to main content
Vraag

Play:3 toevoegen aan S1 systeem lukt niet meer

  • 18 December 2020
  • 4 reacties
  • 359 Bekeken

Ik probeer mijn play3 speaker opnieuw toe te voegen aan mijn s1 systeem maar de functie is in de app grijs gemaakt. De boodschap is dat ik eerst een systeemupdate moet doen maar ik wil niet naar s2 want ik heb nog een connect in mijn systeem. Wat kan ik doen ?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Weet je zeker dat de update naar S2 leidt? Dat wordt meestal een upgrade genoemd…..

Hoi, dank voor je snelle reactie. De message is letterlijk "systeemupdate beschikbaar". Ik heb eerder heel veel problemen gehad met een ongewenste upgrade naar s2, mijn hele systeem werkte niet meer, daarom durf ik niet opnieuw te updaten.  Denk je dat het wel zou kunnen ?

Reputatie 7

Volgens mij kun je niet naar S2 als je de S2 app niet gebruikt. Je zou voor alle zekerheid even kunnen bellen met Sonos.

Ik heb al de app opnieuw vanuit de playstore gedownload en geinstalleerd, ik neem aan dat ik dan de nieuwste versie heb maar de functie is nog steeds grijs. Missch kan ik idd beter even bellen naar sonos maar mijn ervaringen met telefonische support door sonos zijn slecht. Maar ik zal het proberen. Dank voor je reacties!