Skip to main content

Mijn Sonos system (2x play 3) gaf aan dat deze niet meer geconfigureerd was (via de app).

Opnieuw opstarten van de betreffende play 3 leverde niets op. Play 3 knippert paar keer kort met wit licht, maar lampje gaat daarna uit. Play 3 reageert niet op Play/Pauze knop.

Ook proberen terug te zetten naar fabrieksinstellingen lukt niet (lampje knippert wit, maar niet geel en groen).

Is mijn Play 3 defect?   ** EDIT: Serienummer verwijderd. Graag het serienummer alleen telefonisch vermelden bij ons telefonisch support **

Hey @RobertHeijnen Goedemorgen.

In dit geval wil ik je graag uitnodigen om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Via de telefoon zijn er nog een paar dingen die we even kunnen doorspreken en proberen.

Mocht het zo zijn dat inderdaad de Play:3 defect is, dan kunnen we makkelijker de opties bespreken.

Goedemiddag, heb ongeveer hetzelfde probleem. Soundbar en boxen werken ineens niet meer. Lijningang ontbreekt, staat er. Alles opnieuw opgestart,zonder resultaat: geen muziek meer. Sonos levert nogal eens problemen op helaas. Ik verlang nog wel eens terug naar mijn oude B&O boxen: 30 jaar probeemkoos elke dag gewoon met een knop de radio aan. Ik ben technisch niet handig en heb geen idee hoe ik dit probleem moet verhelpen. Weet iemand raad?

Naar de winkel gaan en een apparaat met een knop en draadjes kopen.

Sorry hoor, maarde oude B&O vergelijken met speakers als Sonos kan nu eenmaal niet. Met de draadloze B&O’s zal je echt gelijksoortige problemen kunnen ervaren. Zelf overigens nooit verstoringen met mijn Sonos.

Je zou zoals aangegeven eens met Sonos kunnen bellen. Dit is te weinig info om via dit forum te helpen.

Prima tip hoor. Ik heb eerst gechat: daar kwamen ze er niet uit. Kreeg het advies te bellen en toen een zeer bijdehante dame gesproken die zowaar het probleem snel kon identificeren. Bij elkaar kostte het een uurtje maar dan heb je ook wat. Service bij Sonos is idd heel goed. 

Goed te lezen dat het opgelost is. Kan je aangeven wat het probleem uiteindelijk bleek te zijn?

en vooral……. Weer veel luisterplezier

De booster was uitgevallen/moest gereset worden. In het incidenten rapport was ook alleen de booster zichtbaar. Niet de drie boxen. Op de IPad was de melding ‘ geen verbinding met WiFi” terwijl de tv/het internet wel werkte. Ben geen techneut maar hoop dat het een beetje duidelijk geworden is. 

@Klaas G Een booster in je netwerk of een Sonos Boost?

De Sonos boost.