Skip to main content

Ik heb mijn play 3 twee keer gekoppeld door naar de fabrieksinstellingen te gaan. Maar zodra ik aan de app zit of iets dergelijks, wordt de play 3 weer ontkoppeld. De rest doet het gewoon. Iemand een idee wat ik kan doen?

En nu krijg ik ook mn move niet gekoppeld 


Welke app? S1 of S2? Lijkt een netwerkprobleem. Hoe zijn je Sonos devices aangesloten? Sonosnet of wifi? Hoe ziet je netwerk eruit?

 

Gebeurt het ook als je de Play 3 op een andere plek zet? En de Move?


Ik heb inmiddels een week geleden alles gekoppeld gekregen (S2, WiFi). Alles deed het. Maar zaterdag was de Arc in ene ontkoppeld. Dit gekoppeld gekregen. En nu zijn we een paar dagen verder en is een play 1 en en play 3 weer spontaan ontkoppeld in de app (niet verbonden). Maar als ik op het play knopje druk, spelen ze gewoon muziek af. In de app kan ik ze echter niet bedienen. Ik word er knettergek van. Voorheen nooit last gehad.


Denk dat je toch eens met Sonos moet bellen. Dit is geen normale situatie, ook niet voor de nieuwste app.

 


Dank je wel, ga ik doen. Vanmiddag zag ik de boxen weer even, maar nu zie ik ze weer niet.


Het lag uiteindelijk aan de Orbi’s die ik heb. Sonos heeft mij perfect geholpen. Alles doet het weer.


Reageer