Er mist een gedeelte aan dit serie nummer.
Garantie verlopen ?
Geen idee.
Maar niet goed voor zo’n duur kwaliteitsproduct.
Serienummer is 1107 00-0E-58-71-06-BA-2.
Grt, Wim
Stuur alsjeblieft even een privé bericht naar mij toe met de volgende informatie, dan meld ik de Play:3 voor je aan en zul je een email ontvangen met de kosten voor de vervanging, dan kan je daarna zelf kiezen of je de Play:3 wil vervangen of niet:
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Emailadres
Er is reeds contact geweest en ik heb een keurig voorstel voor omruiling ontvangen.
Sonos bedankt !
Goedemiddag,
Afgelopen vrijdag had ik precies hetzelfde. Van het 1 op het andere moment doet de play 3 niets meer. Het ligt niet aan de stekker.
Wat kan ik doen?
Serie nummer is 1106 000E587853FE1
Alvast dank.
Jammer om te horen Frank, ik denk dat je het beste even met ons kunt bellen.
Welk telefoonnummer kan ik daar het beste voor gebruiken?
groet Frank
Je kunt ons nummer hier vinden https://www.sonos.com/nl-nl/contact
Ik heb de play 3 gereset , rechtsreeks op de router geschakeld, maar nog altijd is die niet te vinden! (Ik heb reeds een play 5 en nog een play 3)
het serienummer is 858918789
Vanwaar dit bericht? Je breekt spontaan in op een melding van iemand anders en bovendien wordt er meerdere keren geantwoord door Sonos dat Sonos gebeld moet worden.
Dus even Sonos bellen.
Sorry, ik heb me vergist! Mijn excuses!
Hebben hier ook play 3 werkt ook in eens niet meer alleen even van stroom afgeweest meer niet
Dan weet je wat je te doen staat.
haha wat grappig nieuwe kopen zeker zal hier nog eens wat plaatsen met deze antwoorden kan ik niks mee
Gewoon eens even goed lezen. Dat zou een hoop schelen.
Meerdere keren wordt in dit onderwerp gemeld dat Sonos gebeld moet worden. Kennelijk teveel moeite om helemaal te lezen dus.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.