Ik heb een goed werkend netwerk voor woonkamer (Beam, sub mini en 2x play1), keuken play 1 en overkapping play 1.
Ik heb een andere play 1 die ik voor de badkamer wil gebruiken. Deze heb ik gereset (ledje knippert groen) Ik kan de speaker in mijn netwerk krijgen als deze is aangesloten aan een netwerk kabel. En dan speelt hij prachtig.
Via WiFi lukt het mij echter niet. Meerdere resets geprobeerd. Router reset. Telefoon aan/uit. Geprobeerd met de oude app. Echt al lang aan het proberen maar het lukt mij niet niet. Doel is wel via WiFi want ik heb geen netwerkkabel in de badkamer.
Ik vermoed dat de play 1 helaas defect is. Heeft er iemand een tip of herkent iemand dit als een defect van de speaker?
Groet Geert
Beste antwoord door Boesje
Dank voor je reactie en meedenken 106rallye!
Vandaag nog weer even geprobeerd. Het ledje knippert groen na nogmaals resetten (resetten lukt alleen als er een netwerkkabel in zit wat al vreemd is, zonder netwerkkabel kom ik niet verder dan wit/oranje knipperen). Ik zoek dan (zonder netwerk kabel erin) naar een speaker/speaker toevoegen van uit de S2 app. App vind dan niks! Doe ik de netwerkkabel er in, vind de app hem wel en gaat toevoegen soms wel/soms niet met wat foutmeldingen. Als hij wel succesvol is gekoppeld kan ik geluid afspelen. Haal ik de netwerkkabel er uit is de verbinding weg en krijg ik nooit meer terug. Terwijl mijn andere 6 sonos speakers gewoon goed blijven werken.
Vrijdag ben ik vrij en probeer ik het nog eenmaal met daarna bijv een diagnose en sosos bellen.
Lukt het niet dan koop ik een nieuwe era 100 en is het marktplaats avontuur mislukt!
Heb de speaker via marktplaats gekocht. Daar heeft hij altijd gewerkt voor zover ik weet. Dit heb ik met meerdere producten al succesvol gedaan. Bij deze dus wat pech maar dat is het risico.
Gereset om dus met mijn wifi netwerk te gaan verbinden wat dus helaas niet lukt.
Vandaag nog weer even geprobeerd. Het ledje knippert groen na nogmaals resetten (resetten lukt alleen als er een netwerkkabel in zit wat al vreemd is, zonder netwerkkabel kom ik niet verder dan wit/oranje knipperen). Ik zoek dan (zonder netwerk kabel erin) naar een speaker/speaker toevoegen van uit de S2 app. App vind dan niks! Doe ik de netwerkkabel er in, vind de app hem wel en gaat toevoegen soms wel/soms niet met wat foutmeldingen. Als hij wel succesvol is gekoppeld kan ik geluid afspelen. Haal ik de netwerkkabel er uit is de verbinding weg en krijg ik nooit meer terug. Terwijl mijn andere 6 sonos speakers gewoon goed blijven werken.
Vrijdag ben ik vrij en probeer ik het nog eenmaal met daarna bijv een diagnose en sosos bellen.
Lukt het niet dan koop ik een nieuwe era 100 en is het marktplaats avontuur mislukt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.