Eerlijk gezegd is het mij niet helemaal duidelijk na het lezen van eerdere topics. Wie wil het een leek nog een keer uitleggen?
Welke platenspeler en eventueel aanvullende producten moet ik kopen om de aan te kunnen sluiten op onze Sonos set met:
Beam
2x One SL
2x Play:1
Sub mini
En hoe sluit ik de platenspeler aan? Wifi, bluetooth of netwerkkabel?
Alvast dank!
Beste antwoord door Erooij
Geen van deze speakers zijn te koppelen aan een draaitafel. Wil je een draaitafel verbinden met Sonos dan heb je een geschikte speaker en een draaitafel met voorversterker nodig. Ook kan je de draaitafel koppelen aan een zogenaamde Port van Sonos die dan verbinding maakt met de rest van het systeem.
Geen van deze speakers zijn te koppelen aan een draaitafel. Wil je een draaitafel verbinden met Sonos dan heb je een geschikte speaker en een draaitafel met voorversterker nodig. Ook kan je de draaitafel koppelen aan een zogenaamde Port van Sonos die dan verbinding maakt met de rest van het systeem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.