Skip to main content
Vraag

nieuwe sonos era 100 is niet te vinden op het netwerk

  • 2 June 2024
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

Sinds kort heb ik een sonos era 100 alleen hij is niet vindbaar op het netwerk. Daarentegen denk ik zelf dat het aan de app ligt die het bij mij zoizo al niet doet. Maar mogelijk hebben meer mensen hier laat van? 
 

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Niet vindbaar voor wat? De Sonos app? Welke app gebruik je? De nieuwe? Android of iOS? Kun je hem wel zien in de web app? https://play.sonos.com/en-us/web-app En de PC- of Mac-App?

Dag 106rallye, de speakers is niet vindbaar op het netwerk volgens de app. Ik heb de nieuwe versie en hoor dat veel mensen daar problemen mee hebben. Is het mogelijk dat je de oude app kan downloaden?

Reputatie 7

Via apkmirror kun je hem nog wel installeren op Android. Maar als je speakers al een paar updates verder zijn zal je niet alle functionaliteiten (zoals set up) hebben.

Ik heb 2 era 300 speakers, hier ook dit probleem. Op internet lezend is sinds het uitkomen van de nieuw app een groot deel van de sonos apparatuur niet meer bruikbaar.

Hallo Marco00, is er ook iets bekend of dit wordt opgelost en wanneer? En heeft u de speakers gehouden?