Vraag

nieuwe App

  • 10 May 2024
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb een vraag over de nieuwe app. Sinds deze gelanceerd is kan ik geen contact meer maken met mijn Sonos systeem. Hij blijft continue aangeven dat ik contact moet maken met mijn lokale netwerk, terwijl ik gewoon op de router zit. Heb alles al opnieuw opgestart maar zonder succes. Op mijn iPad waar ik de vorige versie heb draaien werkt het wel. De nieuwe app op mijn iPhone werkt dus niet. Kan iemand adviseren wat ik kan doen? 


7 Reacties

Reputatie 7

Telefoon aan en uit, router aan en uit.

Badge

Meerdere malen geprobeerd. Werkt niet. Blijft aangeven “terwijl de app wel verbonden is met netwerk.

Reputatie 7

Heeft de app wel de juiste rechten op je telefoon?

De app heeft alle rechten en werkt niet, geen connectie met systeem mogelijk. Dit is gebeurd na app upgrade en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. 

Ik heb exact hetzelfde. Krijg het ook niet gefixt. En wachttijd telefonische ondersteuning bedraagt 75 min. Of nr 12 in chat ondersteuning 

Het is ronduit belachelijk, vooral omdat er geen communicatie vanuit Sonos komt. Heb je een achterlijk duur systeem en is je hele huis ermee voorzien en nu voor geen mogelijkheid doet het spul het niet meer. Schaam je Sonos!! 

Geupgrade app verwijderen en vanuit Apple Store Sonos app opnieuw installeren.  
Opgelost! 

Reageer