Vraag

Nest Hub 2 sonos speaker

  • 9 May 2023
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

Beste,

 

Ik heb gelezen dat dit topic een aantal jaar geleden al behandeld is maar wie weet is hier verandering in gekomen.

Ik zou dus graag als ik op de hub een nummer afspeel dit via sonos laten spelen ipv de standaard hub speaker. Is dit ondertussen al mogelijk en indien ja hoe zet je dit op ?

 

Mvg,

MFJ


7 Reacties

Reputatie 7

Voor de Hub weet ik het niet, maar bij de Nest Mini werkt het als volgt: https://www.onemorething.nl/2020/02/sonos-speakers-als-standaardspeaker-te-koppelen-aan-google-assistent-speakers/

Ja dat is idd zo via de google assistent met de spraakfunctie maar ik bedoel eerder via de touch bediening van de hub.

 

Reputatie 7

Dus je speelt iets af via de Hub en dan wil je het overzetten naar de Sonos?

Inderdaad, dit speelt enkel zo af via de ingebouwde luidspreker van de hub

Reputatie 7

Dat lijkt niet mogelijk, behalve als je ervoor zou kiezen altijd alle geluid af te spelen op de Sonos. Lijkt overigens meer een puntje voor Google dan voor Sonos.

Dat lijkt niet mogelijk, behalve als je ervoor zou kiezen altijd alle geluid af te spelen op de Sonos. Lijkt overigens meer een puntje voor Google dan voor Sonos.

altijd alle geluid via sonos zou perfect zijn, de interne hub speaker gebruik ik nooit.

Reputatie 7

Heb je al geprobeerd om hem als standaard speaker toe te voegen?

Reageer