Skip to main content
Vraag

MP3 via Sonos

  • 20 May 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Misschien een stomme vraag maar ik ben er net helemaal in thuis :⁠-⁠)

Mijn vraag is hoe ik mijn MP3 bestanden af kan spelen via Sonos?

Zowel mijn sonos app als de muziekbestanden staan op mijn iPad,.

Voor de update kon ik mijn muziekmappen gewoon afspelen via de sonos speakers, dat lukt nu dus niet meer. Klinkt ouderwets dat ik nog MP3 gebruik maar het gaat om zelf gemaakte remixen en die staan dus niet op een streamingdienst.

Misschien moet ik mijn muziek opslaan op een sfeer apparaat waarmee ik het wel via sonos af kan spelen, mijn hoop is nog steeds dat ze de update terug draaien, wat een drama.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

De enige mogelijkheid waarmee je nog muziek die op een iPad stond kon afspelen op Sonos was via AirPlay. Werkt AirPlay nu niet meer?

Je zou ook een computer of NAS met Plex kunnen proberen, of iets als iBroadcast (dat voor betere kwaliteit wel geld kost).

Sorry, ik zeg iPad maar ben over gestapt naar Samsung Tablet, voor de update van Sonos kon ik op de Sonos app mijn muziek map/Afspeellijst  van mijn tablet afspelen, ná de update is dit niet meer mogelijk. 

Dus ik kan via deze weg geen muziek meer afspelen, wat jammer is want daarom had ik extra sonos speakers gekocht voor in de badkamer, tuin e.d maar heb er op het moment dus niets meer aan. 

Ik zal eens verdiepen in de Nas (kende het niet) dank je wel voor je reactie