Skip to main content
Vraag

mobiele apparaat kan niet communiceren met play1

  • 19 May 2024
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer mijn play1 opnieuw in te stellen, want hij maakte geen verbinding meer.

Nu heb ik het apparaat gereset alleen ik krijg constant de volgende melding (zie foto).

Ook verdwijnt de play1 constant uit systeem. Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad tot nu toe, dus het zou raar zijn als het een verbindingsprobleem is.

Wat kan het probleem zijn en hoe los ik het op?

Groet,

Dave

 

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Ik heb net hetzelfde .. en ik ben het een beetje moe aan het worden. We hebben een playbar, sub, 4 keer play 3 en 8 play 1 en sinds maanden werkt niets meer deftig.

Deze morgen alles uitgetrokken en 1 voor 1 resetten … playbar lukt …. ben na 1 play 1 en 1 play 3 gestopt … zijn geïnstalleerd maar zelfde fout als jij … 

Dit is wat ik zie en af en toe verdwijnt die ook weer uit mijn systeem.

 

 

zelfde probleem hier… kan speakerparen niet meer koppelen om dezelfde muziek te luisteren.

heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Nou het is me uiteindelijk zelf gelukt zelf op te lossen  na meerdere keren proberen. Op n gegeven moment lukte het toch om de play1 in te stellen en te koppelen als paar. Maar aan sonos support heb ik dus weinig gehad...

Reputatie 7

Heb je contact gehad met Sonos support dan?

Nee maar ik had wel verwacht dat support hier ook zou meelezen 

Reputatie 7

Dit is een gebruikerscommunity. Sonos leest af en toe mee, maar voor de oplossing van een concreet probleem kun je beter bellen.