Wanneer je een reactie op d3 diagnose wenst dan zal je morgen even contact moeten opnemen met Sonos. Hier worden geen diagnoses meer uitgelezen.
de boel al eens opnieuw opgestart, incl de router?
Sinds een half jaar niet meer omdat ik begrijp dat die niet meer ondersteund wordt. Is het toch aan te raden om die weer aan te sluiten?
De Bridge werkt niet met de nieuwere software (S2) van Sonos inderdaad, en kan bovendien uitvalsverschijnselen gaan vertonen, met de gevolgen die jij aangeeft, maar die dus bij jou niet door de Bridge komen.
Nu de Bridge je goed beviel en je nu toch (wifi) problemen hebt is de Sonos Boost misschien iets voor je. Mocht je tips op het forum willen, dan moet je iets meer uitleggen over je netwerk
Hallo @hpmook
Welkom op Sonos community!
Een veel voorkomende reden als het gaat om een luidspreker die regelmatig uit het systeem valt, is interferentie. Er zijn twee soorten interferentie, draadloos of bedraad.
Om interferentie met een van deze opties te verminderen, kunt je deze link op onze site bekijken: https://support.sonos.com/s/article/3286?language=nl_NL
Als het probleem zich blijft voordoen, raad ik je aan, evenals degenen voor mij, telefonisch contact met ons op te nemen om samen de diagnose te lezen en jouw netwerk te begrijpen.