Skip to main content

Welke speaker kan ik het beste in een tuinhuis plaatsen gezien de temperatuursschommelingen. Het tuinhuis is geïsoleerd, waterdicht maar heeft geen verwarming. Afmetingen zijn 5 x 3 meter.

Hangt ook van je budget af, ik ga even van low budget uit. Ik zou 2 x een Sonos One SL nemen en dan mooi met een beugeltje boven in de hoeken hangen. De voorganger, de Play One is trouwens net zo goed, die doen op MP zo rond de 100 per stuk.


Thanx voor je bericht. Heb al een Five en een era 100. Ga eens kijken of het geluid me bevalt, wat bij de 2 die ik heb super is. Zat in 1e instantie zelf aan nog een era 100 te denken. Zit alleen nog met de temperatuursschommelingen in mijn maag.


Die Ones zijn spatwaterdicht en kunnen ook op badkamers gezet worden. Ik zou me echt geen zorgen maken over temperatuurverschillen. Ik sleep ze van binnen naar buiten bij het zwembad.

 

Je hebt ook de Sonance lijn voor buiten en je kunt ook een paar andere passieve speakers ophangen maar dan heb je weer een Amp nodig. Hangt allemaal van je budget af.


Thanx. Ga ns luisteren hoe ze klinken. Budget niet echt een probleem. Kijk meer naar wat ik voor een bedrag krijg en of het nodig is.