Vraag

Kan het "gekoppeld product" bepaald worden?

  • 20 November 2022
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Regelmatig geen connectie en wegvallen van muziek op mijn systeem met verschillend SONOS producten. Ondertussen alles verbonden via een WIFI mesh netwerk allen met een vast IP ingesteld. toch verbindingsproblemen blijven terug komen. Bij analyse tijdens de problemen blijkt dat één Play 1 dan als “gekoppeld product” (basis station?) staat ingesteld (te zien in “over mijn systeem in de app). Die laatste staat opgesteld op een plaats waar het WIFI signaal net iets minder is. Het volstaat om de Play 1 tijdelijk uit te schakelen, het “gekoppeld product” wordt dan een andere unit en probleem is opgelost tot op een willekeurig moment (tenminste nog geen trigger vast gesteld) de bewuste Play 1 terug het “gekoppeld product” is en dan begint de miserie opnieuw.

Iemand die kan verklaren hoe het “gekoppeld product” wordt ingesteld en kan je als gebruiker een bepaalde luidspreker vast instellen als gekoppeld product of vermijden hoe een andere geen basis station mag worden?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Volgens mij kun je dit niet zelf bepalen. Toch maar eens Sonosnet proberen (één Sonos) bekabeld aan de eerste node van de mesh hangen?