Hallo. Ik wil de era 300 toevoegen aan mijn bestand wifi netwerk . maar elke keer als ik mij wifi paswoord invul is het niet goed terwijl de arc en de one sl gewoon goed werken op het netwerk.
Bvd gr jeroen
Hallo. Ik wil de era 300 toevoegen aan mijn bestand wifi netwerk . maar elke keer als ik mij wifi paswoord invul is het niet goed terwijl de arc en de one sl gewoon goed werken op het netwerk.
Bvd gr jeroen
Je hoeft je era 300 alleen maar in het stopcontact te drukken, de Sonos app installeert derest.
Ja dat dacht ik ook .moet steeds mij wifi ww in vullen en blijkt niet de goede te zijn . Op alle andere sonos apparaten werk mijn ww wel . Snap er niets van.
Heb je de era 300 nieuw gekocht of is hij al ergens anders verbonden geweest?
Nieuw gekocht
Heb je gekozen om hem toe te voegen aan een bestaand systeem?
Had precies hetzelfde probleem, ook met support in eerste instantie niet kunnen oplossen. Bij mij was de oplossing dat de wifinetwerknaam door sonos aangegeven aangevuld was met extra tekens. Uiteindelijk bij keuze ander netwerk de naam van het netwerk ingetypt. En dan blijkt het wachtwoord wel te pakken. ( duurde een halve dag om daar achter te komen)
Zie ik nu bij topictarter een spatie achter zijn netwerknaam?
Zie ik nu bij topictarter een spatie achter zijn netwerknaam?
Heel scherp!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.