Skip to main content
Vraag

kabels werken standaard

• November 5, 2025
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb een ordinale standaard met de era 300 erop. Echter hoe krijg je de stroomkabel en netwerkkabel netjes weg gewerkt? 

7 Reacties

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • November 5, 2025

Er zou een soort sleuf aan de achterkant moeten zitten 

Klopt daar gaat de stroomkabel in. Maar hij lijkt te smal om er nog een ethernetkabel doorheen te krijgen 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • November 5, 2025

Ben bang dat het dan niet gaat passen, of gewoon strak aan de onderkant een klittenband kabelbinder

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • November 5, 2025

Normaal gesproken is de netwerkkabel niet direct nodig. Verbindingsproblemen?

Klopt, wifi verbinding niet optimaal. Vandaar is alles bedraad hier in huis. Dus netwerkkabel is we nodig bij ons 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • November 5, 2025

Misschien kan je het gewoon proberen? Eerst de utp kabel en dan de stroomkabel. Heb je een foto van de achterkant?

Rakker71
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • November 7, 2025

Er bestaan ook platte UTP kabels. Maar durf niet te zeggen of die in elke gewenste lengte verkrijgbaar zijn. Mij lijkt dat het met de platte wel zou moeten lukken. Zelf maak ik gebruik van WiFi en de langere (alternatieve) voedingskabels omdat de originele voedingskabels erg kort zijn bij gebruik van de originele standaard. Dat vind ik een groot minpunt van Sonos. Zo een doordacht systeem. Maar gezien de prijs zou men mogen verwachten dat ze langere kabels meeleveren met de standaards.