Skip to main content

Met nieuwe App niets meer in te stellen in de EQ. Het geluid is gewoon slecht. Alles geprobeerd, krijg het niet opgelost. App resetten helpt ook niet. Iemand nog suggesties?

App al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Heb je Android? Eens een iPhone proberen?


App verwijderen heb ik nog niet gedaan. Ga ik proberen. 
ik gebruik een Iphone. 


Waarom heb je de EQ settings dan nodig? Er is toch Trueplay?


Waarom heb je de EQ settings dan nodig? Er is toch Trueplay?

Los van TruePlay moet het toch gewoon mogelijk zijn eea verder naar smaak aan te passen.


Daar kun je over twisten, maar als Sonos het in de app zet, zou het wel moeten werken. Ik lees meer over dat sommigen dat niet hebben. 


Daar kun je over twisten, maar als Sonos het in de app zet, zou het wel moeten werken. Ik lees meer over dat sommigen dat niet hebben. 

Daar kan je natuurlijk nooit over twisten, hooguit meerdere mensen in één huishouden 🤭. Geluid is erg persoonlijk en los van wat TruePlay voor je kan doen is het altijd prettig om eea toch naar eigen smaak te kunnen regelen. 
En precies zoals je aangeeft, wanneer de app de mogelijkheid biedt dan moet je het ook kunnen gebruiken.


Zie ook https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/the-app-s-eq-stopped-working-after-update-16-3-3-you-can-t-adjust-or-save-the-eq-or-loudness-6903921


Reageer