Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Goedendag Ik heb vandaag een refurbished play1 ontvangen en geïnstalleerd. Alles verliep prima en hij speelde ook prima af. Maar binnen enkele minuten knakte de speaker hard en stopte ermee. Via de app zie je dat de muziek verder loopt en ook nog verbonden is met de speaker. Even later kan je hem gewoon weer laten afspelen door op Pauze/Play te drukken. Dit deed zich binnen 15 minuten zo’n 5x voor, elke keer gepaard met een harde knak uit de speaker. Het lijkt alsof die niet helemaal goed is. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?Met vriendelijke groet,Didi
Ik probeer een Play:1 met de Sonos S1 app toevoegen aan een bestaand systeem. Bridge, Play:5 en One Gen2. De Sonos S1-app vind de Play:1 en start ook het toevoeg-proces. Aan het einde zegt de app het het niet gelukt om deze speaker toe te voegen. Ik heb om e.e.a. uit te sluiten ook geprobeerd om een One SL toe te voegen aan deze set, maar dat geeft exact zelfde issue. Ook de One SL wordt niet toegevoegd.
Enkele van mijn speakers hebben last van onderbrekingen. Een play 1 en play 3 springen bij radio luisteren soms 10-20sec terug of zijn een ogenblik helemaal stil. Ook bij Spotify gebeurt dit. De play 3 staat 2 meter van mijn wifi point. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.
Ik ben denk ik de zoveelste maar mijn play 5 maakt geen verbinding meer met de WiFi. Als ik hem verbind met de router is er geen probleem maar zodra deze los is gekoppeld doet hij het niet meer.
Sinds kort geeft mijn Play 5 (S1) digitale ruis als ik de ethernet kabel heb aangesloten.Het is digitaal verkeer wat ik hoor, want als ik de kabel eruit trek is de Sonos muisstil. Enig idee hoe dit te verhelpen?Ik heb al een ander kabel geprobeerd, de switch waar de p[lay 5 op is aangesloten verplaatst.Niks werkt. Ik vermoed dat de Play 5 het probleem is. Over wifi geen problemen, maar ik wil juist bekabeld ivm de instabiele wifi (meer dan 25 draadloze netwerken hier te ontvangen :-( )
Mijn Play 1 laat een groen knipperend led licht zien. En er komt geen muziek/geluid uit. Ik heb reeds van alles geprobeerd maar niets lukt. Gaarne hulp.
sinds gisteren werk Sonos one niet meer, gereset, witte lampje brand, ik kan connectedness met Sonos van uit mijn iPad en iPhone, maar geen geluid? enig idee?
Hallo, ik kom er vandaag achter dat mijn 2 Play:1 speakers niet meer zichtbaar zijn in de app. De twee speakers geven wel gewoon een constant wit licht.In de app onder systeem komen ze alleen niet naar voren. Ik heb de stroom eraf gehaald voor min 5 sec en weer stekker erin, resultaat blijft hetzelfde. Ik heb ook een "harde" reset gedaan door stekker eruit en dan weer erin met de play/+ knopjes ingedrukt. Daarna weer toegevoegd via de app, maar ze zijn nog steeds niet zichtbaar.Weet iemand wat ik kan doen om ze wel zichtbaar te krijgen in de app zodat ik ze kan gebruiken? Heeft tot een week terug namelijk wel gewoon goed gewerkt.Bedank,Thomas
Hoi,Ik heb meerdere Sonos play:1 in mijn huis. Een daarvan valt soms uit. Het gaat meestal weken goed. De enige oplossing dan is om de stekker eruit te halen. In de app bij Over mijn systeem is de play:1 zichtbaar en via een ping is deze ook bereikbaar. Is er een oplossing voor of wellicht via een commando te herstarten? Kevin
Na een herinstallatie van mijn play5 loopt de lijn ingang niet mee schroom. Dit was voorheen wel zo. Iemand een idee….?? On gecomprimeerd werkt overigens ook niet!! Geen verschil hoorbaar!
Ik heb een sonos play 3 en het ledlichtje brand niet meer en er komt ook geen geluid meer uit, het serienummer is 1107 00 - 0E - 58 - 70 - C9 - B8 - 7. wat moet ik doen?
Muziek stopt herhaaldelijk. Spotify verspringt. radio valt uit.Geregeld zie het systeem sonos speakers niet.In gebruik Sonos 1 (2x) Sonos 3 (2x) en een Sonos 5We maken gebruik van een Deco PT link (P7, 3stuks)In Sonos Net-kanaal verzetten heeft geen invloed op verbetering.
Hallo, heb net 2 Sonos One aangeschaft. Ik probeer die in mijn Sonos systeem te krijgen maar ik krijg de update niet gedaan. Steeds updateprobleem, foutcode 1101. Toestellen blijken niet compatibel.Heb ondertussen alle stappen doorlopen. 10sec modem, 10 sec router, netwerkkabel enz….Maar het probleem blijft…..dank om aanreiken van een oplossing. grt
Ik lees al dat ik niet enige ben. Vandaag impulsaankoop Ikea Symfonisk gedaan. Open keuken aan woonkamer met Sonos 5 stereoopstelling subwoofer en playbar. Ziggo router en geen slechte verbinding behalve nu met Ikea/Sonos Symfonisk helaas. Valt weg al gekeken waar het aan kan liggen maar niet aan kanalen. Krijg al spijt natuurlijk maar hangt al netjes en gaten in tegels geboord dus mag toch hopen dat de klachten serieus genomen worden en Sonos met oplossing komt op zeer korte termijn. Dit is niet leuk!
Ik zit op het punt om mijn 2 sonos one boxen te verkopen en er andere producten voor in plaats te nemen..Ik kijk graag Netflix vanaf mijn laptop of telefoon op bed, in de kamer waar ik deze 2 boxen heb. En ik vind het enorm jammer dat vanaf Windows en android het geluid niet gestreamd kan worden.Vooral sinds apple dit al wel een tijd kan.. Mijn vraag. Zijn er geruchten of meldingen van dat Sonos dit binnenkort gaat uitbrengen ja of nee?Zoniet, dan is het duidelijk en koop ik andere boxen van een concurrent waarbij dit wel kan :)
Hallo mijn play5 gen1 gaat het wit lampje een paar sec aan en weer uit na spanning er opnieuw op te zetten en verder werkt die niet meer
Mijn Sonos Play:5 1ste gen gaat al een tijdje mee naar goede tevredenheid. Maar sinds ochtend doe de speaker helemaal niks meer. Gaat niet meer aan en reageert niet meer. Stekker zit er goed in. Is dit nog te repareren? Serial nr is 1402-00-0E-58-87-D1-8E-D
Sinds vandaag valt het geluid steeds weg in mijn kantoor. Soms een speaker, soms beide speakers. Kan er iemand eens naar mijn diagnostische info kijken? Het nummer is: 919836850. Bij voorbaat dank.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.