Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Het vervelende “probleem” is dat wanneer ik muziek aan het spelen ben in de woonkamer (een groep bestaande uit een Arc, sub en 2 play 1’s) en ik bijvoorbeeld 30 minuten boven moet zijn. Meestal houd ik de afspeel-/pauzeknop ingedrukt op mijn Play 3 boven om de muziek van beneden over te nemen(de Play 3 is boven met een andere luidspreker gegroepeerd). Als ik weer naar beneden ga, houd ik opnieuw de play/pauze-knop op de Play 3 ingedrukt en de muziek boven stopt. Als ik op een gegeven moment klaar ben met luisteren beneden, zet ik alles uit. Tot nu toe gaat het goed. Nu het vervelende deel, als ik later die dag naar boven ga en wat radio van bijvoorbeeld Tunein wil afspelen en ik op de play/pause-knop op de Play 3 druk, gebeurt er niets omdat de groep niet is hersteld (na tijdelijk te zijn gegroepeerd met de groep beneden) Is dat een instelling of iets waar ik mee te maken heb? Ik hoop dat ik het op een begrijpelijke manier heb uitgelegd.
Hi,Ik heb in de woonkamer de Arc met 2 One's verbonden. Extra kamer: eetkamer aangemaakt voor de One die daar staat.Ik wil graag muziek via alle Sonos devices afspelen(2 kamers), maar dit lukt niet. Beide afzonderlijk wel.Wanneer ik beide kamers aanvink en op toepassen klik, geeft hij error: Er kan geen verbinding worden gemaakt.Beide kamers zitten wel op hetzelfde netwerk. De knop Groepen werkt niet omdat ik maar 2 kamers heb, als ik het goed heb.Wat kan ik doen om muziek op beide kamers tegelijk af te spelen?
Nieuwe app. Nu stopt het afspelen na een paar seconden en dan springt hij naar een volgend nummer. En na een paar keer stopt hij helemaal
Ik probeer mijn Sonos te verbinden met netwerk (wifi). Helaas lukt dit niet. Apparaat krijgt ook almaar geen groen lichtje, blijft wit. De app vindt het apparaat ook niet. Al teruggegaan naar fabrieksinstellingen. Mobiele telefoon ook al opnieuw opgestart. Weet niet meer wat ik moet doen. Krijg foutcode 1106 maar kan niet vinden wat dit betekent.
Hallo,Mijn Sonos heeft twee systemen. Zie afbeeldingen. Aan die systemen zijn verschillende speakers gekoppeld. Hoe voeg ik deze weer samen tot 1 systeem? Bedankt.Groet, Ronald
HeySinds enkele dagen is mijn gans Sonos systeem weg met uitzondering van een Move. Iemand een idee?Philippe
Hallo,Sinds de nieuwe app update en aanpassing van een nieuwe router (weet niet of dit ermee te maken heeft) kan ik mijn sonos-systeem niet meer verbinden via mijn wifi netwerk. Als ik een ethernet kabel aansluit op een box werkt het wel.Iemand tips hoe ik dit kan fixen? Mijn systeem;Play 1 + Play 5 (gen2) Sonos Beam gen2-------En kan het daarnaast zijn dat de nieuwe app mijn combinatie/systeem niet meer ondersteund?Op deze pagina lees ik dat de apps de beam 2 niet onderstunen?https://support.sonos.com/nl-be/article/sonos-app-version-compatibility
Afgelopen week zat ik in mijn kantoortje en ik hoorde een pets en de muziek/PC/lamp sprongen uit. Dat gebeurt normaal nooit. De sto pwas uitgesprongen en alles doet het weer, behalve de One.Is dit te repareren? Ik ben echt wel aan deze speaker / dit systeem gehecht.
Heeft iemand de oplossing gevonden om de Sonos Era 300 te koppelen en het netwerk te updaten via de Sonos app?Ik heb meerdere keren geprobeerd om mijn tweede Sonos Era 300 te verbinden met mijn telefoon, zodat ik deze op kan zetten in stereo setting. Daarbij heb ik onderstaande acties uitgevoerd om het probleem te verhelpen:- Factory reset uitgevoerd van de speaker- Speaker dichterbij de router geplaatst- Router een reboot gegeven- Sonos app opnieuw geïnstalleerd Daarbaast begreep ik dat Sonos een nieuwe app heeft uitgebracht. Zou dit met het probleem te maken kunnen hebben? Zoals jullie wel begrijpen is mijn eerste ervaring met Sonos zeer teleurstellend geweest, maar ik wil het graag een kans geven. Als hier geen oplossing voor gevonden kan worden moet ik helaas mijn producten retourneren en naar andere merken/producten kijken.
Ik probeer mijn Sonos amp te verbinden met mijn netwerk (ik gebruik een mesh netwerk van DELTA). Als ik een poging doe hem te verbinden dan crashed de app en gaat de amp daarna met een rood lampje knipperen. Na het resetten van de amp gebeurd keer op keer hetzelfde. Nu heb ik binnen het netwerk alle sonos producten ingesteld dat ze niet met de dichtsbijzijnde versterker verbinding maken, maar met de geen dichtsbij de modem. Eigenlijk lukt het met ALLE andere producten om verbinding te maken, behalve de AMP. Een boost heb ik opgezocht, maar schijnt niet meer verkocht te worden (of zoiets) en bekabeld is geen optie. Kunnen jullie helpen? Last resort is mijn netwerk aan te passen. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Sinds gisteren worden ineens mij Playbar (+ Sub + 2 surroundspeakers ONE) alsmede mijn Move niet meer herkend in mijn Sonos app. Ik heb deze opnieuw toegevoegd aan mijn systeem maar in de app staan deze nu als “niet geregistreerd”. Als ik dat via de app op wil lossen krijg ik een foutmelding. Er worden diverse tips gegevens: product resetten, telefoon met app resetten, router resetten. Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt. Heeft iemand een suggestie?
Nieuwe boekenplank speaker aangeschaft vraagt de app steeds om een update deze loopt steeds vast
Hi,ik heb een beamer aangesloten op de line in ingang van de play5. Het geluid komt een stuk later dan het beeld.Indien ik een conventionele speaker aansluit op de beamer heb ik hier geen last van.wat kan dit zijn?
Goedemiddag,Ik krijg geen connectie meer met mijn Sonos ONE. De app geeft aan zoeken naar speakers, de juiste speaker wordt gevonden gecontroleerd met de code aan de onderkant. Vervolgens gaat hij luisteren naar de geluidscode die wordt doorgestuurd. Deze wordt niet ontvangen door de app, de app heeft alle rechten, 2x gecontroleerd. Vervolgens probeer je dit 2 keer geeft hij aan we kunnen hem niet vinden, vul het handmatig in. Klik ik op handmatig invullen sluit de sonos app en geeft hij een bug. Zo te lezen doet Sonos er beter aan een vorige versie van de app terug te zetten, want er zijn echt super veel problemen. Graag een oplossing sonos.
Sinds de laatste update werkt mijn AirPlay niet meer
Het afspelen van muziek van PC werkt nog altijd niet!! sedert update.
Tot een paar dagen geleden, denk na een update, kon ik het volume van de sonos producten regelen met op de volumebalk een plusje aan de rechterkant en een minnetje aan de linkerkant. Ik gebruik hiervoor of een iPad of een iPhone. Sinds, ik denk, 2 dagen geleden is weer alleen schuiven met een bolletje op de volumebalk mogelijk. Dit vind ik veel lastiger. Iemand enig idee of ik dat anders kan instellen?
Goedemorgen,Waar om is de Sonos app verandert? Het is nu zo slecht. Als ik de speaker aanzet en een radio zender wil beluisteren, kan mijn telefoon het Sonos apparaat niet vinden. Moet iedere keer weer opnieuw installeren en laten zoeken naar een apparaat.Wat ik ook jammer vind dat is dat de schaal van het volume is verdwenen!Was juist handig.Metvrgr Hink
Goede avond, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Sonos Ray via optische kabel gekoppeld aan een nieuwe Samsung smart tv (60c). De Ray doet het, en de afstandsbediening is gekoppeld, maar hij reageert niet op de volumeknop. Ik heb al geprobeerd om hem met een optische naar HDMI te verbinden met de tv (had ik over van de Arc) maar dat werkt al hemelaal niet. Iemand een idee wat het kan zijn/hoe ik dit verholpen krijg? Alvast bedankt.
Ik ben in het bezit van een Beam Gen 2 met Dolby Atmos. Net een nieuwe tv gekocht de Samsung QE65QN800CT 8K met Dolby Atmos. Beam aangesloten op de HDMI eARC. Op tv ingesteld : digitale geluidsuitvoer op automatisch (niet DOORLOOP of PCM) en bij GELUIDSUITVOER Sonos Beam en bij EXPERTINSTELLINGEN Alles op AUTOMATISCH. Dan staat er bij Dolby Atmos : Deze functie is niet beschikbaar ……. Wat heb ik fout gedaan ?
Ons Sonossyteem bestaande uit een Connect, Connect Amp en 2x ONE valt om de haverklap uit. Iedere paar minuten is hij een paar seconden weg. Het systeem is volledig bekabeld aangesloten.
Kan ik mijn oude speakers (2x Play3) koppelen aan de Era 100, zodat ik weer muziek kan afspelen van mijn iPad en Macbook via Airplay2?
Na de laatste update valt de verbinding regelmatig weg.Kan geen verbinding maken met systeem Update met veel gebreken zoals ik al gelezen heb
Na de nieuwe update van de Sonos app is mijn NAS niet meer bereikbaar. WAARDELOZE update!! Ik wil mijn geld terug. En dan ga ik de KEF LSX II kopen. Op de website van Sonos staat ergens het mailadres van de CEO van Sonos.Vraag: wanneer krijg ik weer toegang dmv de app, tot de muziek op mijn NAS?? Ik hoor graag van Sonos.
Hi,De systeemtijd van mijn Play1 loopt precies 2 uur achter. ik kwam erachter bij het instellen van een alarm. De systeemtijd van de computer/Phone wordt dus niet overgenomen. Is dit oplosbaar?Grtz,Hans.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.