Skip to main content
Vraag

hernieuwen integratie in netwerk

• November 11, 2025
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Vanochtend probleem met netwerkkoppeling ervaren. Master unit (500) en een one sl terg in netwerk gekoppeld. Derde apparaat (2de One SL) levert probleem. Forced reboot levert ook niets op. Enkel groen knipperlicht blijft.

4 Reacties

106rallye
  • November 11, 2025

Wat is een “500”? En wat bedoel je met “master unit”?

• Auteur
  • Novice
  • November 11, 2025

Sorry  ik bedoelde een Sonos Play:5 unit. De initiele problemen ontstaan volgens mij door Spotify.

106rallye
  • November 12, 2025

Je vraagstelling blijft wat gefragmenteerd. Je hebt een Play:5, en twee  One SL's. Die waren, zo neem ik aan gekoppeld aan je router. Je hebt (waarom) een reden gezien ze (opnieuw) te koppelen en dat gaat bij de ne One SL mis?

De vraag komt op hoe je speakers verbonden zijn met de router. Wifi? Een kabel (naar allemaal apart of naar één speaker en dan Sonosnet? Waarom zou hier iets aan Spotify liggen?

• Auteur
  • Novice
  • November 12, 2025

Vanmorgen kon ik de 2de One Sl opnieuw configureren en uiteindelijk heb ik de Play 5 ook terug kunnen groeperen en een favoriete Sonos Radiopost opnieiuw kunnen activeren. De totale configuratie werkt nu weer zoals gewenst. Streaming via Spotify werkt nu ook weer normaal. Gisteren stopte de streaming van een playlist na 1 nummer. Bedankt alvast.