Goedemorgen!
Ik heb 2 nieuwe Sonos One SL’s gekocht. Nu wil ik ze installeren, echter loop ik tegen het feit aan dat de Sonos app steeds denkt dat ik mijn huisgenoot ben. Die heeft namelijk zijn eigen Sonos speaker in zijn kamer staan op dezelfde wifi.
De eerste keer dat ik mijn speakers heb aangezet, de app heb geinstalleerd en heb gekozen voor “Nieuw systeem installeren” heb ik een eigen account aangemaakt. Toch denkt de app daarna dat ik mijn huisgenoot ben. In het tabblad instellingen staan de meeste instellingen op lichtgrijs. de app geeft dan aan dat ik moet inloggen met het mailadres van mijn huisgenoot, zodat ik zijn systeem kan bedienen.
Ik heb de app al zo’n 10 keer opnieuw geinstalleerd, mijn speakers gereset, maar telkens gebeurt hetzelfde. De nieuwe speakers kan ik soms toevoegen, maar dan zijn ze niet zichtbaar in het tabblad ‘systeem’, omdat dat allemaal op lichtgrijs staat.
Mijn vraag is: hoe kan ik mijn nieuwe speakers installeren en mijn eigen systeem creeëren op dezelfde wifi als mijn huisgenoot, die zijn eigen Sonos heeft? Wij delen namelijk met drie personen één wifi netwerk.
Wat doe ik fout?
Alvast erg bedankt!