Skip to main content
Beantwoord

hallo ik heb een Toshiba smart tv waar op ik mijn sonos beam set heb aangesloten deze werkt perfect op alles ook netflix . alleen als ik youtube clips bekijkt dan speelt wel de beam maar de 2 one niet ? hoe kan ik dit op lossen ?

• 25 november 2022
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo ,ik heb mijn sonos beam set met 2 one op mijn Toshiba smart tv aan gesloten deze werkt perfect samen met de sonos beam set ook op  netflix . Alleen op YouTube als ik video clips bekijk dan doen de 2 sonos one het niet de beam wel . Hoe kan ik dit oplossen??

Met vriendelijke groet, 

Arnold

Beste antwoord door Erooij

YouTube geeft uitsluitend pcm stereo geluid door. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • Antwoord
  • 25 november 2022

YouTube geeft uitsluitend pcm stereo geluid door. 

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 25 november 2022

Maar boven heb ik exact de tweede sonos set aan gesloten op mijn Philips android tv  en daar op doet de sonos wel goed op YouTube.  Vreemd toch ?

106rallye
  • 8385 reacties
  • 25 november 2022

@Arnold 1964 Heb je daar de Sonos One’s echt als achterspeakers ingesteld? Dan zouden zie bij stereo-geluid van de TV alleen heel zacht moeten spelen…..

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 26 november 2022
106rallye schreef:

@Arnold 1964 Heb je daar de Sonos One’s echt als achterspeakers ingesteld? Dan zouden zie bij stereo-geluid van de TV alleen heel zacht moeten spelen…..

Ja ze zijn als achter speaker in gesteld en zoals ik zei speelt heel goed behalve op YouTube.  Denk zelf dat het misschien aan het merk tv ligt?? 

106rallye
  • 8385 reacties
  • 26 november 2022

Dat zou niet zo moeten zijn. Zoals het bij je Toshiba werkt is zoals het zou moeten: stereo TV-geluid doet bijna niets met de achterspeakers. Waarom het bij jou in de slaapkamer dan anders is, weet ik niet.

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 26 november 2022

Ja , ik vind het ook vreemd maar bedankt voor het mee denken. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen