Beantwoord

groeperen van speakers lukt niet

  • 1 September 2019
  • 7 reacties
  • 1101 Bekeken

Ik heb 2 nieuwe sonos speakers gekocht. Heb er nu 4, maar 1 (huiskamer) kan ik niet groeperen met de andere 3. Kunt u helpen?
icon

Beste antwoord door Mark W 4 September 2019, 10:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

heb een diagnose verzonden: 362437732
Reputatie 5
Badge +3
Staan de andere 3 in één dezelfde ruimte als groep?
Over welke speakers gaat het?
4 verspreid door het huis: 2x sonos 1 en 2x ikea.
Reputatie 7
Misschien moet je iets meer uitleggen. Is de niet te groeperen speaker zichtbaar in de Sonos app? Is het groepeer-teken te zien in de app?
ik zie de speaker. Als ik muziek los op deze speaker speel werkt het gewoon. het groeperingsteken is ook beschikbaar, maar als ik deze speaker probeer te groeperen met de andere 3 gebeurt er niks. Deze speaker blijft dan los in het lijstje staan.
Reputatie 4
Badge +3
Lukt het wel als je Huiskamer selecteert en daar dan de andere speakers aan toevoegd ?
Ik zie wel wat draadloze interferentie tussen de speakers, alleen niets wat er echt uitspringt.

Hi, ook hier al geruime tijd problemen met het zien en groeperen van 2 sonos speakers. 1 play 5 en play 3. Vanmorgen maar weer eens mee aan de slag gegaan. Heb de sonos 1 app bijgewerkt en systeemupdate gedaan. Beide speakers zijn nu weer in beeld, eindelijk!! Maar… nu kan ik ze weer niet koppelen. Ik heb 5 minuten geleden een diagnose gestuurd.  1380409408
Kunnen jullie mij ajb helpen?