Sinds vanmorgen zijn alle favorieten verdwenen uit de app. Als ik op Mijn Sonos tik, zie ik ‘ Er is nog geen geschiedenis. Speel muziek of andere content af. als ik op bewerken tik, staat er niets meer onder ‘recent afgespeeld’. Voor ‘Favorieten’ staat een verbodsteken. Als ik daarop tik, gebeurt er niets.
Als ik dan op ‘Stations’ tik, zie ik de stations staan, maar zonder het logo. Voor het logo staat een verbodsteken. Niets lijkt meer te werken. Is er een oplossing? Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder gevolg.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb precies hetzelfde. App ook geupdate, hielp ook niet.
De app is enkel een afstandsbediening voor het systeem. De app resettten of verwijderen helpt dus niet. Wel zou je eens je systeem en je router stroomloos kunnen maken, router en daarna één voor één je devices opnieuw op kunnen starten. Als er nog iets op het systeem is opgeslagen wordt het misschien zo weer zichtbaar.
het werkt weer!
Had ik ook. De sonos boxen 10 minuten van de stroom af en alles is weer normaal bij mij.
Dat heeft bij mij ook gewerkt!
Alles is weer ‘up and running’.
Thanks.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.