Goedenavond,
Ik luister al enige tijd naar mijn platenspeler via de Sonos boksen. Ik verbind de platenspeler via Bluetooth met de Sonos Roam (of soms de Sonos Roam 2). De Sonos Roam maakt deel uit van het netwerk van alle Sonos apparaten, waardoor ik het geluid, dat ik via Bluetooth “ontvang” op de Roam, kan doorzetten naar de rest van de boksen. Tot zover de setup.
Nu ging dit maanden goed tot vorige week. Toen begon ineens de muziek secondenlang uit te vallen. Dit gebeurde bij alle boksen, behalve de Roam die direct met de platenspeler verbonden was. Tijdens het luisteren van muziek via de Sonos app, bijvoorbeeld via spotify, of tijdens het luisteren naar het TV-geluid gebeurt dit niet. Alleen bij het luisteren naar de muziek vanaf de platenspeler, en dan ook alleen met de boksen die niet direct verbonden zijn via Bluetooth.
Is er iemand die weet waar dit mogelijk aan kan liggen? Doordat het geluid niet wegvalt bij de boks die direct verbonden is en het maandenlang wel gewerkt heeft, lijkt het me een probleem tussen de verbindingen van de boksen onderling.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- alle boksen herstarten;
- de router en versterkers resetten;
- meerdere roams en roam 2 getest;
- boksen gereset.
Met vriendelijke groet,
Patrick