Beantwoord

geluid valt steeds weg

  • 3 January 2024
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Het geluid valt steeds voor enkele tijd uit tot 1 minuut toe.

Alles zit wifi verbonden

icon

Beste antwoord door Erooij 9 January 2024, 10:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Misschien moet je even bij de meest recente meldingen over uitvallende Playbars kijken….

Dan zie ik alleen maar dezelfde opmerkingen staan wat niet deze ergernis verhelpt. En de zogenaamde oplossing van even je router en sonos van de stroom halen lost het probleem niet op. Dit probleem is na de laatste update ontstaan.

Reputatie 7
Badge +3

Dit blijkt overigens voor veel gebruikers wel de oplossing te zijn. 
Wanneer je in de probleemstelling niet aangeeft wat je zelf al hebt ondernomen dan is het logisch dat eerst verwezen wordt naar dit uit- en aanzetten. Een volgende opmerking zal zijn “Maak een diagnose en neem contact op met Sonos”. 

Vooralsnog overgeschakeld naar een andere app om muziek te luisteren. en intussen geen onderbrekingen meer gehad. Mytuneln was de oude en nu naar sonos radio aan het luisteren 

De favoriete stations zijn via de app op de pc makkelijker te vinden cq in te stellen dan op de app op je mobiel.

Net weer volledig naar het nieuws kunnen luisteren wat altijd onderbroken werd

 

Vooralsnog overgeschakeld naar een andere app om muziek te luisteren. en intussen geen onderbrekingen meer gehad. Mytuneln was de oude en nu naar sonos radio aan het luisteren 

De favoriete stations zijn via de app op de pc makkelijker te vinden cq in te stellen dan op de app op je mobiel.

Net weer volledig naar het nieuws kunnen luisteren wat altijd onderbroken werd

 

Ik heb hier hetzelfde probleem, alleen ik maak dan gebruik van de apps op de tv en via de nvidia Shield om de zoveel tijd valt een seconde het geluid weg.