Beantwoord

Geen verbinding met nieuwe WIFI

  • 27 February 2024
  • 11 reacties
  • 133 Bekeken

Wij hebben een nieuwe modem en router, dus ik wilde onze Sonos apparaten verbinden met het nieuwe netwerk. Alle stappen gaan goed, tot ik het wachtwoord van de Wifi heb ingevuld, en ik een foutmelding krijg. Ik heb de beveiliging al aangepast naar WPA2, omdat ik zag dat WPA3 (wat onze nieuwe router automatisch had) niet wordt ondersteund door mijn apparaten. Helaas heeft dit het probleem niet opgelost. Ik heb een Play:1, Play:3 en One. Wie helpt ons verder?

icon

Beste antwoord door Erooij 27 February 2024, 22:07

Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze al doorlopen? https://support.sonos.com/nl-nl/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network

Uiteraard! Dat gaat dus allemaal goed, tot hij na de laatste stap zegt dat het toch niet lukt...

Reputatie 7
Badge +3

En wat is de foutmelding die je krijgt?

Reputatie 7

En als je op je nieuwe router instelt dat hij dezelfde netwerknaam en password gebruikt als de oude?

En wat is de foutmelding die je krijgt?

 

Reputatie 7
Badge +3

Wat je kan proberen is om tijdelijk te koppelen met een netwerkkabel. Wanneer de verbinding opgebouwd is kan je de kabel weer verwijderen.

Wat je kan proberen is om tijdelijk te koppelen met een netwerkkabel. Wanneer de verbinding opgebouwd is kan je de kabel weer verwijderen.

Inmiddels geprobeerd, maar helaas nog steeds geen succes. Met de kabel doet hij het uiteraard direct, maar zodra je ontkoppelt ben je weer terug bij af

kan move niet met een internet kabel verbinden

Reputatie 7

Dat klopt. De Move heeft geen netwerkaansluiting.

sonos is geinstallerd via een ander netwerk dan waar ik nu ben. Mijn move box is aangesloten maar ik kan niet op sonos omdat het niet hetzelfde netwerk . Hoe kan ik dat oplossen?

,

Reputatie 7

Waar gaat het mis in het volgende stappenplan?

Sonos aansluiten op een nieuwe router of nieuw wifinetwerk | Sonos

 

Reageer