Nieuw wachtwoord in de modem en ik kan met geen mogelijkheid meer mijn Sonos aan de praat krijgen. Modem uit en weer aan, Sonos 15 minuten van die stroom.
En bij wachtwoord voor het aanmaken van een Sonos product aan het netwerk steeds de foutmelding zie foto. (upload lukt niet).
Eventueel kun je één device even tijdelijk met een kabel aansluiten en dan de wifigegevens invoeren. De volgende keer kun je wellicht beter eerst de nieuwe gegevens als nieuw netwerk toevoegen en pas daarna de gegevens op je router wijzigen.
Ter aanvulling: Als de speaker toegevoegd is aan een tijdelijk netwerk en verder in het proces gaat, dan kot uiteindelijk de melding: We gaan de speaker aan uw netwerk toevoegen. Dan moet je het wachtwoord invoeren (ik neem aan van de WiFi). En dat gaat dus steeds mis.
Wachtwoord van de WiFi tig keer gecontroleerd….
Waarom gaat dit zo ontzettend moeilijk na zoveel updates en jaren ervaring van Sonos?
p.s. de eerste vraag bij het opnieuw installeren is: koppelen op een bestaand netwerk of een nieuwe setup? Als je kiest voor bestaand dan komt de vraag, heeft u iets veranderd aan uw bestaande netwerk?
Eventueel kun je één device even tijdelijk met een kabel aansluiten en dan de wifigegevens invoeren. De volgende keer kun je wellicht beter eerst de nieuwe gegevens als nieuw netwerk toevoegen en pas daarna de gegevens op je router wijzigen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.