Beantwoord

geen geluid sonos one sl

  • 24 March 2024
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

ik heb een beam en 2 sonos one sl, maar nu kom er bij 1 one sl geen geluid meer uit.

als ik op de volumeknop druk bovenop dan hoor ik die deurtjes wel, wat zou dit kunnen zijn

icon

Beste antwoord door Sara D 25 March 2024, 13:26

Bekijk origineel

5 Reacties

Badge +1

Hallo @madmike83 ,

 

Welkom op de Sonos Community!

Het zou helpen om te weten of het probleem zich voordoet wanneer je muziek afspeelt of wanneer je tv kijkt. Als het alleen optreedt tijdens het tv kijken, heb je gemerkt of het probleem zich voordoet bij een specifiek audioformaat tijdens het kijken naar tv-programma's?

Als de Sonos One SL-luidsprekers zijn geïnstalleerd als surrounds, raad ik je aan om de surrounds te verwijderen, de speakers te herstarten en vervolgens de surrounds opnieuw te installeren. Als het probleem aanhoudt, raad ik je aan om een diagnose uit te voeren en contact op te nemen met onze technische ondersteuning, zodat mijn collega's je verder kunnen helpen.

ik heb ze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en met trutone kwamen wel de geluiden eruit als je met je telefoon door de kamer moet lopen

Reputatie 7
Badge +3

En wat wanneer je muziek afspeelt?

ook niks 

Reputatie 7
Badge +3

Dan zou ik een diagnose vanuit de app maken, het nummer noteren n bellen met Sonos. Zij kunnen dan zien wat eventueel het probleem is. 
https://support.sonos.com/nl-nl/article/submit-diagnostics#

Reageer