Skip to main content

Als ik via de ipad youtube afspeel …fantastisch geluid ….zet ik de tv aan …nauwelijks bas eerder blikkerig……komt iemand dit bekend voor en wat zou ik kunnen doen?..

Hé ​@Appy , welkom in de Sonos community! 

Welke set-up heb je staan, waarbij je dit probleem ervaart? Met een beetje meer informatie kunnen de andere leden op dit forum je misschien verder helpen. 😄

Ik heb een  beam gen 2 en 2 one sl….

Ik heb t gevonden ..het zat in audio instelling t v ...stond op ...audio gesynchroniseerd...nu gezet op ...stereo standaard ... Et voila..klinkt weer als n klokje 

Wanneer je de 2sl’s als surround hebt ingesteld dan zou je toch verder moeten kijken naar de instellingen op de tv. Deze stuurt nu stereo geluid uit, terwijl je eigenlijk een surround-instelling zou moeten willen.

Dank voor je reactie deze instelling heb ik nog niet gevonden . Ik ben nieuw met Sonos probeer een en ander uit te vinden

Natuurlijk wil je dat de TV surround doorgeeft als dat wordt aangeboden, maar YouTube is voor 99% stereo, dus daar zal het niet veel voor helpen. Voor Netflix etc. natuurlijk wel.

En voor veel tv programma’s ook. Mogelijk afhankelijk van je provider.

Dank voor je reactie deze instelling heb ik nog niet gevonden . Ik ben nieuw met Sonos probeer een en ander uit te vinden

Blij te horen dat je het geluid beter hebt gekregen door in de instellingen te duiken! 

Moest je nog vragen hebben bij je nieuwe Sonos set-up, kan je steeds even een kijkje nemen in de community. Eerder geposte threads kunnen vaak een schat aan informatie hebben. 
En voel je uiteraard ook vrij om zelf een nieuw topic op te starten wanneer je met een (nieuwe) specifieke vraag zit, hé. 😄

Reageer