Flex abonnement

  • 8 December 2023
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Kan iemand zijn ervaring delen over het flex abonnement , of dit werkt en of dit een goede mogelijkheid om bestaand systeem uit tebreiden ik heb al aan beam(2gen) en play 3, wil graag 2 kleine boxen een era of sl in combinatie met de beam de ik nu heb. Dus denk aan flex abonnement .


4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je het kan betalen zou ik ze zelf liever kopen. Als ik me niet vergis is er nog steeds 15% korting

Kan iemand zijn ervaring delen over het flex abonnement , of dit werkt en of dit een goede mogelijkheid om bestaand systeem uit tebreiden ik heb al aan beam(2gen) en play 3, wil graag 2 kleine boxen een era of sl in combinatie met de beam de ik nu heb. Dus denk aan flex abonnement .

Zou het niet doen ik heb alleen maar problemen ermee.

Reputatie 7
Badge +3

Kan iemand zijn ervaring delen over het flex abonnement , of dit werkt en of dit een goede mogelijkheid om bestaand systeem uit tebreiden ik heb al aan beam(2gen) en play 3, wil graag 2 kleine boxen een era of sl in combinatie met de beam de ik nu heb. Dus denk aan flex abonnement .

Zou het niet doen ik heb alleen maar problemen ermee.

Lekker verhelderend commentaar. Denk dat topicstarter meer gebaat is met enige uitleg wat die problemen dan zoal zijn.

 

Reputatie 7

Zo’n opmerking lokt inderdaad de vraag uit wat er dan gebeurd is……

Zie ook 

 

Reageer