Kan iemand zijn ervaring delen over het flex abonnement , of dit werkt en of dit een goede mogelijkheid om bestaand systeem uit tebreiden ik heb al aan beam(2gen) en play 3, wil graag 2 kleine boxen een era of sl in combinatie met de beam de ik nu heb. Dus denk aan flex abonnement .
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je het kan betalen zou ik ze zelf liever kopen. Als ik me niet vergis is er nog steeds 15% korting
Kan iemand zijn ervaring delen over het flex abonnement , of dit werkt en of dit een goede mogelijkheid om bestaand systeem uit tebreiden ik heb al aan beam(2gen) en play 3, wil graag 2 kleine boxen een era of sl in combinatie met de beam de ik nu heb. Dus denk aan flex abonnement .
Zou het niet doen ik heb alleen maar problemen ermee.
Zou het niet doen ik heb alleen maar problemen ermee.
Lekker verhelderend commentaar. Denk dat topicstarter meer gebaat is met enige uitleg wat die problemen dan zoal zijn.
Zo’n opmerking lokt inderdaad de vraag uit wat er dan gebeurd is……
Zie ook
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.