Skip to main content
Vraag

Era 100 bluetooth functie

  • 1 June 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Met onze verbouwing heb ik gekozen om de plafonds te verlagen, en de speakers inbouw in het plafond te maken. Ik heb de gineos-inbouwkit al klaar liggen. Maar twijfel om daar de sonos one of de sonos era 100 voor aan te schaffen. Ik zag dat de era 100 een Bluetooth functie heeft, maar dan is de grote vraag kan ik bluetooth alleen maar op de speaker zelf activeren of kan dat ook anders, anders word dat vrij lastig natuurlijk 😅..

Ik zag dit als een praktisch optie aangezien ik nog 2 jonge kinderen heb en die graag savonds nog hun slaap muziekjes willen afspelen

Groetjes RM

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Dit is wat Sonos er zelf over zegt: https://support.sonos.com/nl-nl/article/pair-sonos-era-100-with-bluetooth Als ik het goed lees moet je de eerste keer je telefoon koppelen met een knop op de speaker. Dus je hoeft er niet vaak bij (nieuwe telefoon), maar echt handig is het niet als de speakers zijn ingebouwd.

Hey... 😀

Bedankt voor je reactie, deze informatie is erg nuttig. 

Ik denk dat de era 100 meer voor als nadelen heeft ten opzichte van de sonos one.

Alleen prijstechnisch is hij wat duurder. Als de bluetooth idd werkt is het mooi meegenomen en anders heb ik zoiezo heeeeel mooi geluid. 

Bedankt en een fijn weekend 👌🏼